Ekorn Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 oisann....åssen tar men ut psu fra kabinettet ??? den jeg har nå fulgte med i cheiftec dragon kabisset mitt.....har tenkt på å kjøpe ny men må få no penger først Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Løsne på skruene som holder det fast. Er ikke verre. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei, og velkommen til forumet du har 4 skruer på baksiden av kabinettet, rundt der du plugger i strømkabelen. koble så fra alle strømkabler inni kabinettet.. da kan du ta psu ned og ut Såre enkelt.. Tips: reduser bruket av smilyes og spørsmålstegn:) Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tips: reduser bruket av smilyes og spørsmålstegn:) Å lese Reglene er kansje ein fordel før man begynner og bruke forumet Vist ikkje får du advarsel og kan bli banet fra forumet... (Jeg vet hvordan det er ) (ikkje bannet men 10% adv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå