kjekay Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 hei jeg har en athlon 1200 266fsb med Trig t40-6 dette vises: cpu: 63 grader chassis: 45 grader men vis jeg åpner kabinettet ( et aopen hq08 aquamarine) cpu: 45 grader chassis: 35 grader :sad: :sad: :sad: :sad: jeg har en 120 mm nede foran og to 80 mm oppe bak ! jeg vil gjerne vite om noen kan hjelpe meg ? :sad: om noen skulle ha Aopen Hq08 kabinett, så tar jeg GJERNE imot casemods tips :wink: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 Jeg regner med du har sørget for at vifta nede blåser kald luft inn i kabinettet mens viftene oppe bak blåser varm luft ut? Da får du den beste sirkulasjonen for luftkjølte maskiner. Hvis du har viftene oppe ved strømforsyninga blir det vanskelig for lufta å passere, pga. den relativt tett skilleveggen i kassa. Riv ut den og erstatt den med litt flattjern for å beholde stivheten, så ser du nok at temperaturen går ned en del. Inntaksvifte i sideplata, like ved prosessoren, fungerer også veldig bra - da får kjøleren luft direkte fra rommet. Lenke til kommentar
kjekay Skrevet 4. september 2001 Forfatter Del Skrevet 4. september 2001 ja jeg forstår det , men det TONNEVIS med kabler og dritt der og , de power kablene f.eks velter ut over i hele kabinettet ! og du , kan man få kjøpt ferdige sideplater med plexiglass og vifte inntak og sånt ? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå