Windoge Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har et HP digitalkamera som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Problemet er at jeg både har klart å rote bort HP-programmvaren og mulige drivere (vet ikke om det medfulgte.). Spørsmålet er om det er noe problem å fremkalle bildene uten disse CD`ene? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen kamera fungerer som en USB-disk, og noen trenger spesiell programvare for å overføre bilder. Har du sjekke hos HP? De har både drivere og programvare til kameraene sine. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 xp klarer å få opp de fleste kamerar som en usb-disk ved bruk av drivere som ligger standard i xp. Har du prøvd å koble det til? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg tror hp har en hjemmeside. der kan du sikkert laste ned oppdatert driver/programvare. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) På mitt HP kamera kan jeg i menyene på kameraet velge om det skal oppføre seg som usb disk, og med WinXP trenger man da ingen drivere. Synes selv denne metoden er mye bedre enn å ha et program til å hjelpe meg med å overføre og slette bilder, og har ikke engang åpnet driver cden som fulgte med. Endret 18. november 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mitt kamera (Ixus 500) funker fint uten drivere. Kameraet popper opp som en flyttbar disk. V Lenke til kommentar
neb Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 mitt olympus kommer også opp som en flyttbar disk.. tror De aller fleste gjør det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Svaret er nei, XP fikser ting når du plugger i USB-kabel, da kan du velge å overføre mediefilene på enheten til en gitt plass på disken. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 http://welcome.hp.com/country/no/no/support.html Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kjøp kortleser hvis ingenting hjelper. De koster fra ca. 100 kroner. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Skal prøve forslagene deres. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvis du er ekstra heldig, så kan du bruke PTP(Picture Transfer Protocol)-funksjonaliteten. Da dukker det opp som et digitalkamera (og ikke en flyttbar disk) i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå