Gå til innhold

Alle som lurer på om PC-en drar ditt og datt, se!

Dux ducis

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å mekke inn der, slik at microsoft bruker all den informasjonen som det programmet henter inn til, ja hva vet jeg??

...tanken er ganske genial, men microsoft lokker alle n00bs som spør og graver i vei om pcen er god nokk til å kjøre dette spillet eller dette spillet, til å laste opp informasjon om pcen som de igjen bruker til analyser om hva slags datamaskiner folk har. Om de bruker de pc komponentene som den skjermkortprodusenten som sponser Futuremark vil at vi skal bruke for eksempel....

FUTUREMARK PRIVACY STATEMENT

Futuremark might give access to the above-described data to any third-party, by creating services that make it possible to ask specific questions of our Database (about things like PC configurations with a specific graphic cards, etc.) and producing reports summarizing the data regarding these different kinds of computer configurations.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja.. skulle vært en funksjon der du kunne oppgi brikkesett på skjermkort/hk og cpu osv osv osv..

Men da hadde jo folk klaget over.. hvorfor står ikke mitt kort der.. osv osv..

Men man kan ikke gjøre alle til lags..

CPU, RAM og brikkesett for skjermkort holder i lange baner. Forskjellige brikkesett på HK har minimal betydning for ytelsen, og sånt gleder bare entusiaster som legger ut mer for neonlysene på vannkjølerne sine enn jeg ønsker å betale for en CPU (mer enn 2000,- altså).

Nei, det burde gå an å beregne hva du trenger av CPU for det-og-det skjermkortet for det-og-det spillet. Tom's Hardware hadde en ganske nyttig test av mange grafikkort på to forskjellige CPU-er, men det var før HL2 og Doom3 kom. Artig nok var et Q3A-basert spill (Jedi2? Ikke noe jeg har spilt iallfall) mest CPU-avhengig, mens UT2003 fikk god ytelse med gode grafikkort på en lusen 1 GHz Athlon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jaja, støtter det ikke ordentlige standarder så få det bare være for min del. Orker ikke fyre opp det usikre programmet..

Gidder ikke jeg heller, er helt enig :p

Beklager at jeg nok en gang er UT (Utenfor Tema): Jeg sendte feilmelding til de ansvarlige for den nettsida og oppfordrer dere alle til å gjøre det samme:

I cannot open the game-advisor on this page:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/g...or/default.mspx

I use the Mozilla firefox browser and wonder why you just cant make webpages that work with all browsers. I dont like I.E. at all, so thats not an option. I just want the page to be compatible with open standards like HTML and sun's Java so all web-browsers can use it. Hope you will fix the error.

Nok en gang litt UT, men jeg synes det er relevant nok for alle som ikke får åpnet siden i nettleseren sin. Jeg fikk svar fra microsoft :w00t: :

Hello,

Thank you for contacting Microsoft and taking the time to offer us your feedback.

I apologize for any delay in our response to your issue. Due to an increase in requests, our response time may be longer than usual. We appreciate your patience.

I understand that  you wish to avail web-pages that will work with all Web-browsers. I understand the inconvenience caused due to this issue and look forward to assisting you at the earliest. 

Microsoft is committed to listening to our customers and improving our products and services based upon your wishes. When it is time for the appropriate group to begin planning for a new product or service, or an updated version of an existing product or service, your suggestion will be reviewed by the department that implements those changes. 

Ganske utrolig at de svarte! Må si meg imponert over å få et så hyggelig svar, selv om det 99% sikkert havner i søpla.. Håper i det minste at jeg bidrar til at noen i microsoft får øynene opp for problemet de skaper.

Lenke til kommentar
Jaja, støtter det ikke ordentlige standarder så få det bare være for min del. Orker ikke fyre opp det usikre programmet..

Gidder ikke jeg heller, er helt enig :p

Beklager at jeg nok en gang er UT (Utenfor Tema): Jeg sendte feilmelding til de ansvarlige for den nettsida og oppfordrer dere alle til å gjøre det samme:

I cannot open the game-advisor on this page:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/g...or/default.mspx

I use the Mozilla firefox browser and wonder why you just cant make webpages that work with all browsers. I dont like I.E. at all, so thats not an option. I just want the page to be compatible with open standards like HTML and sun's Java so all web-browsers can use it. Hope you will fix the error.

Nok en gang litt UT, men jeg synes det er relevant nok for alle som ikke får åpnet siden i nettleseren sin. Jeg fikk svar fra microsoft :w00t: :

Hello,

Thank you for contacting Microsoft and taking the time to offer us your feedback.

I apologize for any delay in our response to your issue. Due to an increase in requests, our response time may be longer than usual. We appreciate your patience.

I understand that  you wish to avail web-pages that will work with all Web-browsers. I understand the inconvenience caused due to this issue and look forward to assisting you at the earliest. 

Microsoft is committed to listening to our customers and improving our products and services based upon your wishes. When it is time for the appropriate group to begin planning for a new product or service, or an updated version of an existing product or service, your suggestion will be reviewed by the department that implements those changes. 

Ganske utrolig at de svarte! Må si meg imponert over å få et så hyggelig svar, selv om det 99% sikkert havner i søpla.. Håper i det minste at jeg bidrar til at noen i microsoft får øynene opp for problemet de skaper.

mailen det skal sendes til er ? ( er litt lat.. sitter på jobb og halvsover, orker ikke finne frem mailadressen.. :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...