gamblaren Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei! jeg har et problem. jeg har fått eit blad fra bonytt og eit fra kcomputer og 2 fra ilustrert vitenskap, alle er abonomang som jeg vist nok er medlem av. men tingen er det at jeg har ikke bestilt noe. det er sikker noen som skal terge meg som holder på med dette. hva kan jeg gjøre. ? dei går antageleg vis inn på internett sider og bestiller det til meg. dette syntest eg er veldig iriterende at jeg må ringe til forsjellige selskap og avbestille abbonomang. hva kan gjer gjøre for å stoppe dette, og hvordan kan jeg finne ut hvem som holder på med dette? Hilsen enn iritert Hw.no bruker. . (kansje ikke rette plassen å poste dette, men dere har sikker peiling på dette, og håper dere gidder og ta dere tiden til å svare og hjelpe meg) På fårrhån takk! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ring til kunde sericene til alle bladene du er med i å si hva som har skjed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå