Furyfax Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Eg har en strong parabol tuner og canal digital abbonement. Har lyst å ta opp enkelte programmer som går på tv og legge de på harddisk. Regner da me at eg må ha et tv-kort, dette vil vell ikkje fungere med skjermkort ? Har 0 peiling på tv-kort så eg har ingen anelse kordan eg ska kobla detta i parabolen eller om det e mulig å kopiere det som blir sendt, til pcen. Eller er det mulig å kjøpe eller laste ned ( freeware ) noen programmer som gjør dette uten bruk av tv-kort. Skjermkortet eg har i pcen er Sapphire R9600 non- pro. Håpe noen kan gi meg noen tips og anbefalinger. Har ikkje så mye peiling på dette, håpe dåkke tilgir dårlig formulering av spørsmål. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Følger med programvare, bruksanvisning osv i TV-kort pakken (som oftest). Edit: leif Endret 18. november 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Eg har en strong parabol tuner og canal digital abbonement. Har lyst å ta opp enkelte programmer som går på tv og legge de på harddisk. Regner da me at eg må ha et tv-kort, dette vil vell ikkje fungere med skjermkort ? Har 0 peiling på tv-kort så eg har ingen anelse kordan eg ska kobla detta i parabolen eller om det e mulig å kopiere det som blir sendt, til pcen. Eller er det mulig å kjøpe eller laste ned ( freeware ) noen programmer som gjør dette uten bruk av tv-kort. Skjermkortet eg har i pcen er Sapphire R9600 non- pro. Håpe noen kan gi meg noen tips og anbefalinger. Har ikkje så mye peiling på dette, håpe dåkke tilgir dårlig formulering av spørsmål. hei du. Lurte på om du hadde fått det til...jeg holder også på å sette opp dette, men får veldig dårlig bilde. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 nei, har ikkje bestilt noe enda.. Prosjektet er utsatt på ubestemt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå