omg2k3 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hei alle flinke datafolk=) Håper kansje en eller flere av dere kan hjelpe meg med ett lite problem. Jeg har kjøpt ny hardisk seagate 120gb 7200r, men finner den ikke på min datamaskin i windows, men finner den i dos og på enhetsbehandling:P Men det hjelper lite da jeg ikke får brukt den Kunne noen snille folk sagt hvordan jeg f år den inn på min datamaskin=) MVH Magnus Du kan se på bildet hvordan det ser ut:) Endret 18. november 2004 av omg2k3 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Formater harddisken! Høyreklikk på My Computer, Manage og Disk Management. Så er det bare å formatere i vei edit: Respons fra flere kanter her ser jeg Endret 18. november 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
sssh Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Høyreklikk min datamaskin -> behandle. Velg diskbehandling. Formater den nye disken. Vips, så finner du den i min datamaskin. edit: ja.. der var vi tre om beinet.. hehe. Endret 18. november 2004 av sssh Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Du må partisjonere og formatere den fra "Diskbehandling", da gir du den en "disk-bostav" og vil kunne finne den i "Min Datamaskin" etterpå. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Stjeler tråden litt jeg. Har en ny Maxtor 250GB som jeg har koblet på, finner den i Device Manager, men ikke i Windows. Åpner Disk Management og finner Disk 1 der. Så det jeg lurte på er om Disk 1 er den nye disken? Sånn at jeg ikke risikerer å rote med de andre jeg har.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 AL3X : Om det ikke er noen partisjoner på disken er det nok den nye. Altså, om windows spør om du vil aktivere disken er det bare å si ja... Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 bruk ntfs når du formaterer da Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 AL3X : Om det ikke er noen partisjoner på disken er det nok den nye. Altså, om windows spør om du vil aktivere disken er det bare å si ja... Okey, takk for svaret Tantor_: Seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå