marcen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg lurer på om batteriet på telefonen er blitt forbedret siden testen på siden her, og om det finnes alternative batterier som varer lengre... MVH Marcus Irgens Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det har nok ikke blitt forbedret desverre. Om det finnes alternativer til originalbatteriet, vet jeg ikke. Da jeg hadde 6230 kunne den gå tom for batteri etter 1 dag med modetrat bruk. Og dette var uten bruk av radio, mp3, BT eller gprs. Batteritiden er rett og slett dårlig, men ellers er det en veldig god telefon. Batteriet på K700 ble bedre etter ny FW, men det er ikke tilfelle med 6230. Det er dumt at slike ting skal ødelegge for en ellers god telefon Lenke til kommentar
geokri Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg synes batteriet på min 6230 er bra, har den 3-4 dager med ganske mye bruk. Er faktisk den telefonen jeg har hatt i det siste som har hatt best batteri Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) med "mye" bruk så holder min telefon minst 3 dager. hvis jeg sitter konstant å hører på mp3 derimot går det fortere. tror det er mulig å sette inn et batteri med mer mah, men tør ikke si dette helt sikkert. hørte noen sa de hadde gjort det. Endret 23. november 2004 av invictus Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Mitt tips er å sende en mail til Nokia om dette. Og for gudsskyldikke sett inn noe piratbatteri = ustabil bombe he he Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 min telefon varer i 3-4 dager med ganske mye bruk av radio/mp3. Visst ditt batteri ikke varer lengre enn 1 dag så er det feil en dag. Send mail til nokia eller no å få nytt batteri. Vet om flere som er plaget med dette på Siemens M65, der var batterier konken.. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Her får su tak i 1000mah batteri til 6230. Kan ikke si noe om kvaliteten, men i teorien skal det gi ca 17-20% bedre batteritid. Eller om der vanligvis holder 250t standby blir dette ca 300t... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) min telefon varer i 3-4 dager med ganske mye bruk av radio/mp3. Visst ditt batteri ikke varer lengre enn 1 dag så er det feil en dag. Send mail til nokia eller no å få nytt batteri. Vet om flere som er plaget med dette på Siemens M65, der var batterier konken.. Jeg har solgt min 6230 for en stund siden, og venter nå på at K500 skal ligge i postkassa! Endret 29. november 2004 av Shhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå