Ivan Drago Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har fra før HP Deskjet 710 som er veldig treig (er vel 6-7 år siden den ble kjøpt..) Blir for det meste skrevet ut diverse dokumenter, har heller ikke digitalt kamera (!!). Og skulle det blir digitalt kamera så tviler jeg på at jeg gidder skrive ut. Kom med tips! Kanskje jeg bør vurdere laser skriver ? Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 om du ikke skal printe bilder er laser topp. raske og mye billigere i drift. dersom du i tillegg bruker uorginal toner begynner det å bli skikkelig billig. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei, ta en titt på Hardwares skriveranbefalinger. Kanksje du finner noe der. Jeg ville også gått for laser dersom du ikke skal printe foto. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 anbefalingene på hardware.no nærmer seg et år, og antar at det har skjedd en del siden den ble skrevet ? Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei, anbefalingene på Hardware.no er oppdatert av meg, personlig. De skulle være oppdatert sist gang i slutten av oktober. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Beklager, jeg så bare på publisert datoen. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er slikt som lett skjer. Skulle vært mulig å oppdatere selve publiseringsdatoen, men systemet tillater ikke det per dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå