Bateman26 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 EXTREME COOLING TECHNOLOGIES APS TO MANUFACTURE AND SELL PROMETEIA COOLING UNITS AND ACCESSORIES. Extreme Cooling Technologies (E.C.T) is pleased to announce that it has purchased the assets of nVENTIV A/S, formerly known as Chip-con. nVENTIV is best known for selling Prometeia cooling units and accessories. E.C.T’s knowledge of cooling technology and decades of experience was instrumental in the development of all versions of the Prometeia cooling units. E.C.T is excited to continue to develop and manufacture the Prometeia cooling units and accessories. E.C.T will shortly commence distribution of the Prometeia cooling units to its distributors for sale around the world. Please visit the E.C.T website at www.extremecoolingtechnologies.com for further information or visit our distributors www.hardwaregods.net and www.extremeprometeia.com Lurer på om de blir tatt inn i norge av noen Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Blir de helt sikkert "sale around the world." Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Da levde de igjen ja..... De fleste har ventet på dette en stund nå, tok lengre tid å få tingene i orden denne gangen Edit: Ohhh, kom på at jeg kan nå endelig få tak i A64 kit til prommyen min Endret 18. november 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 også blir det vel en kald pris og.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Old news da Men fremdeles spennende å se om de holder ut lengre nå. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Old news da Men fremdeles spennende å se om de holder ut lengre nå. Old? den pressemeldinga var ca 6 timer gammel da jeg postet den.. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Old news da Men fremdeles spennende å se om de holder ut lengre nå. Old? den pressemeldinga var ca 6 timer gammel da jeg postet den.. vel, "news travels fast"... men blir interessant å se hvor lenge de holder ut denne gang... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Tja. Kom nå over det for 1.5 til 2 måneder siden :o dvs denne: http://www.extremeprometeia.com/ Men de hadde jo nok info der dengang om at de hadde Prometeia enheter inne og flere på vei. Og at sulimitten var på vei tilbake. Endret 23. november 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ja da var det mere at den kommer men ikke når eller noe sånn men nå er de tilbake i bisniss. (ja vet der feilskrevet men husker ikke hvordan det er skrevet rett) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Prima! Barnetv : Hva er en bissnisse? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lever og lever, klarer ikke å få tak i noen shop som vil selge meg noe jeg Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Skal se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.extremeprometeia.com/ selger det meste av prommy sender til notge gjør de også Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Da er det en norsk importør for prommy de vil komme på websiden til http://www.extremecoolingtechnologies.com i løpet av et par dager Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Takker, ser at 3DFXcool tar dem inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå