nree Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hei, jeg har ein Acer Aspire 1300 som jeg ein dag skulle starte opp, da kom det bare ein først ein høy tone etterfølget av ein lav tone. Skjermen er helt svart. Jeg har prøvd og holde strømbryteren (på/av (hovedkortet) ) nede i 10 sek. etter ein privat melding jeg fikk av ein. Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre? (Håper de er noe håp!!!) EDIT: Skrivefeil... Endret 26. november 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hør med support eller les. de pipelydene betyr noe. og de sier hva som er galt Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hør med support eller les. de pipelydene betyr noe. og de sier hva som er galt Har prøvd og sendt inn til Acer for 2 mnd siden men får ikkje svar... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Plukk opp telefonen og ring norsk support. Så hør veldig desperat ut og spill av et opptak med barnegråt i bakgrunnen. hehehe EDIT: Neida. Fra spøk til revolver. 800 84 880 er telefonnr deres i norge. og adresser og slik finner du på www.acer.no Endret 19. november 2004 av Gromit Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Plukk opp telefonen og ring norsk support. Så hør veldig desperat ut og spill av et opptak med barnegråt i bakgrunnen. hehehe EDIT: Neida. Fra spøk til revolver. 800 84 880 er telefonnr deres i norge. og adresser og slik finner du på www.acer.no Hehe, det der første hørtest bra men det som er grunnen til at jeg skriver er for jeg har eit litt viktigdt dokument som inneholder informasjon om nettverket til skolen min litt porter osv til wan osv. for lerere osv oppgir ikkje sånne ting men ein lærer hadde delt hele d:\'n så jeg gikk inn der og der var det mye spennende men ikkje noe prøver osv men jeg har også bruk for denne pc'n til noen skole oppgaver osv. så... det hadde vert greit og fått fiksa dette... Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Som jeg sier: Hadde vert greit og fått fiksa dette! Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Fremdeles ingen som vet? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den inneholder ett viktig dokument, og derfor kan du ikke ringe? Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei Finn ut hvem som har laget biosen din, gå inn på deres hjemmeside og søk eller let etter "beep codes" eller lignende. Kanskje du finner svar, kanskje ikke. Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Den inneholder ett viktig dokument, og derfor kan du ikke ringe? Hei, joda! men de har ikkje oppe suppn i helgene! Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hei Finn ut hvem som har laget biosen din, gå inn på deres hjemmeside og søk eller let etter "beep codes" eller lignende. Kanskje du finner svar, kanskje ikke. Dårlig support! de har bare oppe til 19 om kvelden og ikkje i helgene!!! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja. pass på bouncing di du. Da får du advarsel og tråden blir stengt. Skriv noe når du har noe å tilføye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå