Joachim_F Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har du lyst til å hjelpe 3D Realms med å gjøre ferdig Duke Nukem Forever? Nå søker de etter gode ideer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Duke Nuke Forever, Forever kommer til å bli en vits Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Ah... Duke Nukem Kan huske Duke Nukem 3D Var helt genialt på den tid... Kan fortsatt si at det er et veldig bra spill! Får håpe at noen kan hjelpe EIDT: Trykkleif Endret 18. november 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Duke Nuke Forever, Forever kommer til å bli en vits Vi får vel vente og se... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har spilt mye Duke Nukem 3D i min tid Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Spådom: Duke Nukem Forever kommer til å bli kjempemoro. Ser ingen grunn til å tvile på 3DRealms, faktisk - det har vært mye frem og tilbake, men signalene nå er ganske gode. Tipper spillet er ute høsten 2005, med litt hell. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 "I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum." Duke Nukem 3D var en klassiker på linking. Kanskje vi skulle latt det bli med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Spådom: Duke Nukem Forever kommer til å bli kjempemoro. Ser ingen grunn til å tvile på 3DRealms, faktisk - det har vært mye frem og tilbake, men signalene nå er ganske gode. Tipper spillet er ute høsten 2005, med litt hell. hvilke signaler egentlig ? absolutt alt blir jo praktisk talt tolket som signaler fra 3drealms. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) 3D Realms skal ha kred for at de ikke tar en 'Tomb Raider-løsning' og slipper et nytt spill av middels kvalitet omtrent hvert eneste år, noe de sannsynligvis kunne gjort og tjent veldig gode penger. Men jeg hadde glatt kjøpt et Duke Nukem spill annethvert år hvis de hadde holdt stilen og hadde bra story. Et spill må ikke være cutting-edge rent teknisk for å være bra og morsomt. Faren for å gå på trynet hvis man skal lage noe som er teknisk imponerende er enorm - særlig når utviklingen strekker seg over mange år. Se bare et år tilbake; det som var helt rått grafisk da blekner jo i forhold til titlene som er store nå idag. Som gammel fan håper jeg selvfølgelig at Duke returnerer og viser alle hvor skapet skal stå, men inni meg føler jeg at tiden kanskje har løpt ifra 3D Realms. Som Alexf er inne på: Kanskje det beste var om Duke forble et godt minne fra før i tiden istedet for en potensiell flopp. Endret 19. november 2004 av Shimano Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 har bare en ting å si, hahaha Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg tror rett og slett 3DRealms har driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiti seg ut med denne versjonen av Duke Nukem. Hvis DNF blir en hit - så skal jeg eta hele seksjonen ved siden av meg (og den inneholder 120 dvd-cover) - for det ser ikke imponerende ut i det hele tatt på noen screenshots. De har utsatt det usannsynelig mange ganger, og det virker ikke som de er noe lystne på å gi det ut i det hele tatt. JEG tror at de selv vet de sitter på et sugent spill som ikke lever opp til dagens standard, og de vet også at de har lovet mye og bygd opp et skikkelig forventnings press blandt fansen - og de vet også veeeldig godt at de kommer til å skuffe. 3DRealms utsetter sin egen dødsdom - og det vet egentlig alle. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) for det ser ikke imponerende ut i det hele tatt på noen screenshots. Det finnes ikke screenshots eller videoer som representerer det de driver med nå. Alt du eventuelt har sett av screenshots og videoer er kastet. De begynte helt på nytt. Endret 19. november 2004 av odex Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 for det ser ikke imponerende ut i det hele tatt på noen screenshots. Det finnes ikke screenshots eller videoer som representerer det de driver med nå. Alt du eventuelt har sett av screenshots og videoer er kastet. De begynte helt på nytt. De har feila - på tide og innse det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Leste du hva jeg sa? Vent til du ser noe fra det de holder på med du, da kan du si de har feila (kanskje). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja kanskje. Men så lenge som jeg har venta på det her nå [eller jeg ga f*** for en stund siden] - så tyder det på at de ikke har helt greie på og holde følge med dagens standard. Og nå som HalfLife 2 er ute blir det jo enda værre. Kravene er jo skrudd enda mer opp nå ... men om de klarer det (noe de burde egentlig etter den produksjonstiden), så blir jeg fornøyd jeg ... men det skjer ikke tror JEG ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg