Dinsdale Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Første skritt på veien til å kunne krige på skikkelig foran pc`en. Dette er bare begynnelsen spør du meg. Hva tror dere. Kan det bli noen fete spill av slikt? Man slipper jo all grafikk. Kanskje roboter man styrer på en arena i ørkenen i fremtiden...???..... Les mer her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hm? Det blir jo heilt vannvittig. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bare pappfigurer foreløbig da! Men tviler på at det bli noe suksess. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er litt skummelt då...folk har jo færre sperrer når dei ikkje er der sjøl. Kan fort skje at folk skadeskyter dyr på moro. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Vel.. Regner jo med at de har en form for jaktlovgivning der borte.. Folk må jo avlegge jaktprøve for å jakte storvilt, og å skyte et fjernstyrt gevær gjennom internett(!) har jo alle muligheter for å skyte unøyaktig. Litt for høy ping, og hjorten blir skutt i rompa Tviler på at jakt gjennom internett blir lovlig, for å si det slik.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 disse kommer nok til å få mye kritikk anyway Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 å så klager de på at vi skyter sel? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 å så klager de på at vi skyter sel? Haha.. godt poeng. Sel, isbjørn, det neste blir vel at vi blir kalt monstre fordi vi dreper elg. Om man ser godt etter, har de jo et flørtende blikk.... Det var nevnt noe om at siden det er privat eiendom, kan ikke myndighetene gjøre noe særlig. Det er helt vanvittig om det virkelig fungerer slik. Noen som har sett "Sjakalen" med Bruce Willis? Skulle vel gjerne sendt typen bak prosjektet ut på en løpetur mens jeg testet rifla via nettet :!: Jeg måtte hatt en som sjakalen brukte da, konge :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 vell så lenge det bare er pappfigurer så , selve konseptet virket tøft ,men prisene virket noe stive etter min mening , og hvordan skal di får dyrene til og gå forran kameraet ??????? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ingen problem å få dyra foran kamera, bare å mate de. ser ikke helt fornøyelsen med skyte dyret uten å vært på post i 3 timer, våt og frosen. det jeg mener er at jakt har flere sider enn å bare plaffe ned alt en ser. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dette er jo idiotisk! Skyte dyr over nettet for moro.. Jævla texasfolk. Sikkert i slekt med Bush Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Haha, ser morsomt ut, kunne godt tenkt meg å prøvd det ut på live stock ja. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg tror at de fleste som jakter, jakter for å være sammen med venner og være ute i naturen. Jakting over internett med virkelige dyr tror jeg aldri kunne bli noen suksess, med mindre man har travle mennesker i storbyer som markedsgruppe Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Filmen er jo ganske tøff da....Men det blir sikkert skyting på tamme dyr,noe som er boring. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvis du gjør det gjør du det bare for å drepe. Dårlig idè, tenk om det var en skogsglad mann på skogstur, så plutselig *pang* skutt av en pc-nørd fra New York Lenke til kommentar
Marty` Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Helt greit, spør du meg. Har lest at det er ansvarlige som følger med hele tiden, og kan overstyre systemet hvis vedkomende som skal skyte, ikke har peilign/skyter helt feil. Så, jeg er for. Men såklart, de som skal skyte dyret, burde jo ha jaktlisens. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 er vel aimbot sikkert Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Da mangler vi bare wallhack! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Synest heile opplegget rett og slett er teit! Kan du ikkje berre gå på den nærmeste skytebanen og plaffe laus? Der får du i allefall holde geværet sjøl... (eller du kan spelle Deer Hunter) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Latterlig....amerikanere altså, har de ikke noe bedre å ta seg til Endret 21. november 2004 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå