Gå til innhold

Sjekk ut denne siden!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kom over en interessant side her om dagen:

http://www.alexchiu.com

Dette er siden til en kineser ved navn Alex Chiu (bombe?) som påstår å ha funnet opp en ring som kan gi evig liv.

På denne siden kan du lese om hvordan ringene er bygd opp (de består av blandt annet magneter), og du kan til og med få oppskrift på å lage de selv.

Du kan også kjøpe ringene, eller få de gratis hvis du registrerer deg og setter opp en link på hjemmesiden din, eller på et forum. Du trenger da 80 klikk på linken fra "unike" maskiner (ip-adressen til hver maskin blir registrert) for å få de billigste ringene tilsendt gratis, mens for den dyreste typen trenger du 300 klikk.

Jeg vil anbefale alle og enhver å ta en titt på denne siden (spesielt siden man kan få ringene gratis). Han har mange interessante synspunkter på en del forskjellige ting, og forteller blandt annet om at han er kristen og om sine synsspunkter på Gud.

MVH

Overture_1928 (Dream Theater noen?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

aaahahahaha så nå får du evig liv siden vi trykket på linken, HAHAHAAAAA!!!

dust

Ja, jeg må være helt fjern.

Det er kun lov å "reklamere" slik på forum eller eventuellt en hjemmeside - så det er det jeg gjør.

Men istedenfor sjitkasting så kan du kanskje se litt på siden?

Det er veldig mye som er verdt å se på i forumet der.

Lenke til kommentar

haha... jaja... det er slike folk det der som utgjør 99% av de som handler i Select katalogene..

Skremmende at slike folk faktisk har stemmerett overhodet..

Det er faktisk _HELT_ utrolig hva du kan få folk til å tro/kjøpe, bare du er frekk nok!

Lenke til kommentar

Dette er IKKJe interessant, spar oss for slik søppel.

Eg gir blanke F. i om han er kristen og trur på gud og likar magneter.

Det er ingen her på forumet som er interessert i å hjelpe deg å tene penger som affiliate for dette her.

Kall meg gjerne lite mottakeleg for 'forskning'/ny-spiritualisme, men dette har ingenting som helst å gjere på eit hardware-forum.

Skal eg la meg fange i ein slik magnetring så skal det vere av eige initiativ, eg vil ikkje ha det trakka inn i trynet av ein eller annan evangelist.

Lenke til kommentar

Quote:

aurstad skrev:

haha... jaja... det er slike folk det der som utgjør 99% av de som handler i Select katalogene..

Skremmende at slike folk faktisk har stemmerett overhodet..

Jeg kom over Alex Chiu sin side gjennom dette forumet. Jeg leste en stund på siden og forumet og ble veldig interessert siden man kunne få ringene gratis. Det betyr at jeg kan se selv om det fungerer - uten å tape noe.

Quote:

aurstad skrev:

Det er faktisk _HELT_ utrolig hva du kan få folk til å tro/kjøpe, bare du er frekk nok!

Ta en tur på forumet og se hva folk sier etter at de har prøvd ringene.

Quote:

Ola PeK skrev:

Dette er IKKJe interessant, spar oss for slik søppel.

Stikk innom forumet en tur du også før du uttaler deg.

Quote:

Ola PeK skrev:

Kall meg gjerne lite mottakeleg for 'forskning'/ny-spiritualisme, men dette har ingenting som helst å gjere på eit hardware-forum.

Igjen, før du uttaler deg så sjekk etter hva du snakker om. Dette postet jeg på "off topic" og "annet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...