Konsept Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvem av disse driverene er best å ha? og har noen en lenke til den nyeste omega driveren? Lurer også på om kortet yter mye bedre med omega driveren eller om det yter best på catalyst driverene? Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Eg har hørt Omega driverene skal være best... kommer sikkert litt ann på men. Har omega selv,veldig enkelt å bruke Lenke til kommentar
Konsept Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen som har linken til den nye omega driveren? Også en ting til... Nede på taskbaren så er det et ATI icon... Blir det det akkurat samma med omega driverene? Liker den skjønner du... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ATI Control Center er vel stort sett det samme på begge drivarane. Eg bruker for øyeblikket Catalyst 4.12beta og får betre ytelse med den enn eg gjorde med Omega og Cat 4.11 Lenke til kommentar
Konsept Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Noen som har linken til å laste ned driverene? Omega altså- Endret 22. november 2004 av Konsept Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://www.omegadrivers.net/ Det er ikke noe ikon i systray med Omegadrivere. Har ikke testet Catalyst 4.12Beta, men siste Omegadriver, som jeg mener er bygd på 4.9beta, ga bedte ytesle enn Catalyst 4.10 og 4.11. Lenke til kommentar
Konsept Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Takk for linken.. Hvorfor er det ikke det samme tray icon i omega? eller er i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er et omegaicon som gjør akkurat det samme som atiiconet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå