salah Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei! I de siste dagene har jeg fundert på om det er noe kult å ha ølmage? Pappa har det, da vil jeg også ha det Sorry måtte bare få det ut, jeg har tenkt veldig mye på det i siste! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tja... Det er jo kult nok med ølmage, men det drar ikke så mange damer. Dessuten må du slite endel for å få den vekk igjen, så jeg ville kanskje tenkt meg om to ganger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg vil ikke ha ølmage, synes det ser teit ut. Tror jeg skal beholde den fine flate magen min. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kanskje jeg skulle beholde ølmagen min siden det er så kult? Hehehe Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Du er 15 år gammel . Vent et par tiår til så kanskje det komer av seg selv Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 En 15-åring med ølmage er det sjelden du ser. Hadde jeg vært deg ville jeg venta i noen tiår til før jeg i det hele tatt ville vurdere det. Ikke at jeg hadde gjorstpå å få det, for det er jo ikke pent. Men kommer det, så kommer det. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 En 15-åring med ølmage er det sjelden du ser. Hadde jeg vært deg ville jeg venta i noen tiår til før jeg i det hele tatt ville vurdere det. Ikke at jeg hadde gjorstpå å få det, for det er jo ikke pent. Men kommer det, så kommer det. Er det? Vell, jeg er 15 år og har øl mage. Eller ... cola mage da Men jeg skulle heller ønske jeg ikke hadde den og heller hadde en six pack der Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 En 15-åring med ølmage er det sjelden du ser. Hadde jeg vært deg ville jeg venta i noen tiår til før jeg i det hele tatt ville vurdere det. Ikke at jeg hadde gjorstpå å få det, for det er jo ikke pent. Men kommer det, så kommer det. Er det? Vell, jeg er 15 år og har øl mage. Eller ... cola mage da Men jeg skulle heller ønske jeg ikke hadde den og heller hadde en six pack der Tror vi holder oss til cola i den alderen din *tulle med* Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hmm jeg har flat mage men det er kult med ølmage når man blir stor Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bare synd for deg at de færreste mener det samme. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm jeg har flat mage men det er kult med ølmage når man blir stor Er det kult å være tjukk ? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm jeg har flat mage men det er kult med ølmage når man blir stor Har du planer om å komme inn i militæret? Isåfall, så hadde jeg holdt meg ett stykke unna forsøket om å få størst mulig ølmage Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Å ha en liten pondus når man kommer opp i årene er jo bare kongelig. Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hmm jeg har flat mage men det er kult med ølmage når man blir stor Har du planer om å komme inn i militæret? Isåfall, så hadde jeg holdt meg ett stykke unna forsøket om å få størst mulig ølmage :!: :!: :!: Jada jada Noe så fælt, det er militæret Å ha en liten pondus når man kommer opp i årene er jo bare kongelig. Sikker på det? :!: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er 14 og har en cola mage. skal vi bytte? Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 er 14 og har en cola mage. skal vi bytte? Ja takk Magnus Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ølvom er stilig! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ølvom er ukult. Begynn heller å tren og få deg sixpack! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen kler ølvom, noen gjør det ikke. Ingen 15-åringer gjør det. Dessuten heter det ølmage, ikke øl mage, og det heter colamage, ikke cola mage. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nei, tak over snoppen er noe jeg aldri skal ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå