glennod Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg trenger gode råd ang. noen beslutninger som kan forandre min fremtid. Jeg har over en lengre periode mistenkt at min kjæreste kanskje er utro. Flere "tegn" kan "bevise" dette. F. eks når mobilen ringer og hun legger på, eller om jeg tar den, så legger de som ringer på. Hun er støtt og stadig ute med "jentene", og når jeg spør hvem dette er, så svarer hun alltid at det er noen fra jobben som jeg ikke kjenner. Når hun kommer hjem om kvelden har jeg forsøkt å se etter taxien hun kommer med, men hun går alltid den siste biten og jeg kan høre en bil som kjører sin vei. Kanskje det ikke er en taxi? For et par dager siden plukket jeg opp mobilen hennes for å se hva klokken var, og da klikket hun helt. Hun skrek at jeg skulle "Gi faen" i hennes mobil, og måtte slutte å snoke. Uansett, jeg har ikke konfrontert henne enda, men jeg er sikker på at jeg vil vite sannheten. Så en kveld bestemte jeg meg for å sjekke dette nærmere opp. Jeg fant ut at jeg skulle gjemme meg bak bilen min (parkert over veien), for å se hvilken bil hun kom med. Det var da når jeg huket meg ned bak bilen min at jeg så at jeg hadde rust inne i hele bakre hjulbuen. Synes dere at jeg skal sende den på verksted eller skal jeg kjøpe stålplast og fikse dette selv?? Trenger svar fort! Dette er vldig viktig for meg.... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Offtopic: dette er jo et gullkorn Ontopic: hvis du har møkkabil, gjør det selv. Hvis du har semimøkkabil og er flink, gjør det selv. Hvis du har fin bil og er flink, vet du best selv. Har du fin bil og ikke vet om du er flink, la et verksted gjøre det. Det er ikke sååå vanskelig å få det brukbart, men det er ikke gjort mellom middagen og desserten heller, altså. Iaff ikke hvis det skal gjøres fint. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hehe, ja denne skulle du nok postet i OT->Humor, men denne er allerede postet der, så tråden srenges. Men vitsen er god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg