AboKevin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei, jeg har innstallert Windows 2000 Pro (engelsk) på D partisjonen på min Dell Inspiron 9100 PC (3,4 GHz P4 HT, 1 GB RAM (2x 512 MB PC3200), 1450 Trådløs nettverkskort (a/b/g), bluetooth, 80 GB Harddisk, ATI Mobility Radeon 9800 PRO 256 MB), på C partisjonen har jeg Win XP Pro. Disken har i tillegg en tredje partisjon E for data. Win XP fungerer bra, men Win 2000 Pro går som om den var dyppet i sirup. Dvs rett etter boot fungerer det som det skal, men etter et par minutter begynner ting å gå veldig tregt (fryser). Den reagerer, men det kan gå opptil 5 minutter fra tastetrykk til reaksjon. Hva kan årsaken til dette være? Har ingen manglende, eller ikke fungerende drivere iht Device manager. Vil sette stor pris på forslag til løsning. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hei, du kan prøve å finne ut av dette med TuneUp Utilities 2004, trial version finnes her: http://www.tune-up.com/download/ lykke til. Lenke til kommentar
AboKevin Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Problem løst. Det var som jeg mistenkte (derav opprinnelig postering på hardware delen) Hyperthreading som var problemet. Slo det av i BIOS og vips fungerte Windows 2000 som forventet. MS hevder Win2000 har støtte for HT, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå