akee Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 URL: http://www.itavisen.no/art/1298783.html URL2: http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=9537 Bestilte meg nettopp et slikt kamera. Noen her som har et? eller har noen meningner på det? -Lars Lenke til kommentar
kikken Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Heisann. Jeg har hatt ett slikt kamera, iallefall gsmart mini I, som jeg faktisk solgte i går på en internettauksjon. Jeg betalte selv kr. ca. 630.- for det inkl. frakt og solgte det for 650 pluss frakt etter å ha brukt det mye i nesten 2 måneder. Den eneste grunnen til at jeg solgte det er at jeg også har bestilt meg etterfølgeren gsmart mini II som har mye bedre oppløsning og dobbelt så mye minne, 16 mb. Jeg venter på at mitt nye lille kamera skal komme i posten, det kommer nok rundt den 12-13 juni. Du skal vite en ting, det er at dette enkle lille kameraet er faktisk ett veldig og kamera til sin bruk. (Jeg bruker ellers ett Canon ixus V). Jeg har iallefall hatt mye morro med mikrokameraet mitt og venter derfor på at det nye kommer slik at jeg fortsatt kan ha et kamera i lommen uten engang å merke at det er det. Uansett hvor jeg har vært og brukt det så har mange kommet bort til meg og lurt på om det faktisk var ett kamera og hvor i all verden de kunne skaffe seg ett. Jeg kunne sikkert solgt minst en 50-60 stykker i løpet av april og mai. Lykke til med kameraet og skriv inn på forumet om dine erfaringer etterhvert.......:smile: mvh en minikamera-løs fotograf, men snart er det i lomma igjen........ Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Noen som har noen testbilder av dette kameraet? Som f.eks på hjemmesiden sin? Vurderer å bestille et selv.... Lenke til kommentar
Strips Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Bare så UTROLIG synd at kameraet ikke har mulighet for SD minnekort. Da hadde jeg og kjøpt et slikt. Lenke til kommentar
akee Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg leter også etter "prøve-bilder" fra dette kamera. Sjekke om det er skarpe bilder med bra kvalitet. -Lars Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 15:52, akee skrev:Jeg leter også etter "prøve-bilder" fra dette kamera.Sjekke om det er skarpe bilder med bra kvalitet.-Lars Tror ikke du skal forvente "skarpe bilder med bra kvalitet" til den prisen. Men det hadde vært artig å sett om det i det hele tatt var brukbart, eller om det kun var for morro skyld. Må ha et bra kamera også, men det er gjerne mye større og dyrere å miste..... Lenke til kommentar
kikken Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har tatt endel bilder med det kameraet jeg har solgt, men husk på at det er gsmart mini I, som er mye enklere. 0.850 pixler tror jeg. Jeg skal ta og legge noen ut på nettet for så å legge de inn her så kan der jo få se. Bildene er faktisk ikke så gærne. Og mini II blir jo faktisk endel bedre med minst 1.3 mill pixler... Men husk på en ting: jeg bruker Yahoo fotoalbum, og der får jeg tydeligvis ikke legge ut bildene offentlig i full størrelse. (Håper jeg klarer å legge de ut i det hele tatt da, har nemlig klønet endel med dette før..:smile: hmmm, jeg fikk det ikke til nå, men legger de ut i løpet av senkvelden i kveld / natt jeg:-) Kikken [ Denne Melding var redigert av: kikken på 2002-05-30 23:08 ] Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Høres bra ut Kikken.... :smile: Da får vi i allefall en pekepinn. Gi oss tilbakemelding da. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ja nå tror jeg at jeg skal få det til....:smile: Jeg legger ut tilfeldige bilder som jeg har tatt både på dag- og kveldstid når jeg har vært ute med hunden osv... ****, det gikk ikke. Men jeg legger ut adressen til albumet så kan dere jo gå inn å se på de bildene jeg hadde tenkt å legge ut her... url: foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=58264 Som dere ser er ikke bildene akkurat tatt med ett kamera som koster en formue. Men det er igrunn greit nok for sitt bruk. P.S. Bildene ble faktisk litt forringet i tillegg i forbindelse med at siden hvor de er lastet opp ikke er så jæ... bra... Det hadde vært moro med tilbakemeldinger da...:smile: mvh Kikken _________________ [ Denne Melding var redigert av: kikken på 2002-06-01 03:34 ] Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 ehm... er du sikker på at det er riktig url? jeg får beskjeden: Denne siden er under arbeid! Lenke til kommentar
HGL Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 21:54, King_mephisto skrev:ehm... er du sikker på at det er riktig url? jeg får beskjeden: Denne siden er under arbeid! Det kommer opp en pop-up der bildene er vist. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Dere. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg ett slikt Logitech Pocket Digital i tillegg til Gsmart mini II som snart ligger i postkassa. Vet dere noe om det kameraet? Har det for eksempel blitz? Kan en justere billedoppløsningen slik at en kan ta flere bilder enn de 52 som itavisen sier det kan romme? Alt dere evt. vet om dette kameraet er interessant:-) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Ble jo ikke så dårlige bilder det der.... Passer nok best under dagslys da. Fin hund foresten... :smile: Og veldig lite kamera. Skulle nesten tro det bare var en leke.... men det er det vel kanskje også.. :smile: Tror jeg skal bestille meg et sånt et. Takk for hjelpen med bildene Kikken, de var til stor hjelp. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 22:28, HGL skrev:Det kommer opp en pop-up der bildene er vist. okey... sorry, bruker program som heter popupdummy... føler meg litt stupid Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hey!!! Ikke dårlige bilder da... med tanke på at det nye kameraet kommer til å ha minst dobbel så mange pixels, gleder jeg meg til jeg får mini 2!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå