Bearclaw Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei! Jeg har problemer med exploreren min og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Når jeg er inne på PCen min så avslutter explorer.exe seg plutselig, uten å spør om sånn "ikke send" greier. Det gjenoppretter seg selv igjen så de tingene jeg holder på med, avsluttes ikke. Men det er VELDIG irriterende! Når jeg har avsluttet et program (ikke spill) så kjører prosessen fortsatt på oppgavebehandlinga. (ctrl+alt+del/prosesser) Så de programmene jeg har vært inne på må avsluttes derfra. Noe som jeg synes er MEGET kjedelig... Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet??? Tar i mot alle forslag Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Må legge til at jeg bruker Windows XP Professional.. Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Så den restarter rett og slett exploerer bare helt plutselig uten feilmelding? Hva mener du med at programmene ikke avsluttes, er det når du går ut av dem, eller når explorer restarter? Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ja det gjør den.. Når jeg går ut av programmene så havner de på prosesser og fortsetter der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå