RAM Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jenter påstår ofte at vi gutter/menn tenker på sex hele tiden, noe som er en misforståelse ifølge denne artikkelen: http://www.snopes.com/science/stats/thinksex.htm Hvis det er noen jenter som leser dette, ha det klinkende klart at vi gutter ikke tenker på sex hele tiden. Så vidt jeg vet er snopes.com en troverdig side. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 On average, men think about sex every seven seconds. jeg har hørt at det skal være hvert 2. min. og selv det høres mye ut... kanskje hvis man tar med_alle_sex relaterte tanker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nei, nå ble jeg skuffet Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvert 20. sekund tenker jeg på noe som ikke har med sex å gjøre. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 On average, men think about sex every seven seconds. jeg har hørt at det skal være hvert 2. min. og selv det høres mye ut... kanskje hvis man tar med_alle_sex relaterte tanker Åssen skal man liksom kunne føre statistikk på hva folk tenker da og hvor ofte de tenker det ? Umulig.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 On average, men think about sex every seven seconds. jeg har hørt at det skal være hvert 2. min. og selv det høres mye ut... kanskje hvis man tar med_alle_sex relaterte tanker Åssen skal man liksom kunne føre statistikk på hva folk tenker da og hvor ofte de tenker det ? Umulig.... forskerne har jo funnet ut av temmelig mye som virker umulig å finne ut av. så hvorfor ikke dette? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fordi data ikke er teoriavhengige !! Altså: du må observere uten å vite hva du skal komme frem til. Når man vet at man skal registrere hver gang man tenker på sex så vil man automatisk tenke på sex. Hvis man derimot skulle registrere hva man tenker på ville saken vært en helt annen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Haha ... ja den eneste gangen i døgnet jeg egentlig er 100% fritatt fra sex-relaterte saker... det er vel egentlig de 5minutten ETTER jeg har hatt sex. Ellers er jeg rimelig sterotype der gett! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jenter tenker like mye, iaffal det jeg leser overallt på interwiever med jenter.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fordi data ikke er teoriavhengige !!Altså: du må observere uten å vite hva du skal komme frem til. Når man vet at man skal registrere hver gang man tenker på sex så vil man automatisk tenke på sex. Hvis man derimot skulle registrere hva man tenker på ville saken vært en helt annen. Visste noen kom til å si det. Jeg sier ikke at man kan få et 100% riktig resultat ved en slik undersøkelse, men jeg mener det er mer nøyaktig enn man kanskje skulle tro. De som utfører slike undersøkelser er ganske smart, så de spør ikke bare noen om å krysse av hver gang de har sex f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå