kdog Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 AOpen's h600b har kommet i ny revisjon.. bestilte det, og ble overasket. det var 1 plass til 120 eller 92m bak (m. 92mm installert), i stede for 2x80. den kassa har en 120mm vifte i psu! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kjøp Tagan eller OCZ som du hadde i forslaget ditt. Eller så er jo som Snekker'n nevner Aspire et bra og rimelig alternativ Hvis man skal redusere vifteulinga så er ikke dette (OCZ) et lurt valg... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 AOpen's h600b har kommet i ny revisjon.. bestilte det, og ble overasket. det var 1 plass til 120 eller 92m bak (m. 92mm installert), i stede for 2x80. den kassa har en 120mm vifte i psu! Jeg også har kjærlighet til AOPEN. Jeg kjører en gammel H08 som er moddet en del. De har så tykke plater (panzer) så ... Men som sagt: Har skifta strømforsyning (pga m.a. viftestøy... den var ikke ødlagt) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kjøp Tagan eller OCZ som du hadde i forslaget ditt. Eller så er jo som Snekker'n nevner Aspire et bra og rimelig alternativ Hvis man skal redusere vifteulinga så er ikke dette (OCZ) et lurt valg... Det er tullpreik. Har en OCZ Powerstream selv og den lager ikke en lyd. Har faktsik aldri vært borti bedre PSU. Spenningene er er dønn stabile. Du kan belaste systemet alt du vil og spenningen rører seg ikke. På toppen av det får du 5års garati (alle andre har 3år). Jada, den koster flesk, men ihvertfall for meg så er OCZ det jeg ser etter. Best support, null kødd. Endelig et firma som har skjønt at det lønner seg å følge opp kundene Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ettersom jeg har en 20 tommers NEC 2080UX+ fra før, har jeg nå skjønt at jeg må ha 2x6800GT for å spille fremtidens spill i denne oppløsning...oppdaterer specs i start post snart! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ettersom jeg har en 20 tommers NEC 2080UX+ fra før, har jeg nå skjønt at jeg må ha 2x6800GT for å spille fremtidens spill i denne oppløsning...oppdaterer specs i start post snart! for fremtidens spill, ja. da ville jeg ventet med å kjøpe ett av de til litt lenger inn i fremtiden.. med mindre du er ekstremt gira på å ha det råeste akkurat nå, er det mye å spare på å kjøpe ett 6800 litt senere.. men for all del snedig å ha et PCIe spor klart. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ettersom jeg har en 20 tommers NEC 2080UX+ fra før, har jeg nå skjønt at jeg må ha 2x6800GT for å spille fremtidens spill i denne oppløsning...oppdaterer specs i start post snart! for fremtidens spill, ja. da ville jeg ventet med å kjøpe ett av de til litt lenger inn i fremtiden.. med mindre du er ekstremt gira på å ha det råeste akkurat nå, er det mye å spare på å kjøpe ett 6800 litt senere.. men for all del snedig å ha et PCIe spor klart. du har rett...tror det blir 1x6800GT PCI-E nå, og et til senere ser også at Thermaltake sin nye 680W PSU har 2xPCI-E connectors, tenker dere det samme som meg? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg hadde ventet på Asus A8N-E Premium. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg hadde ventet på Asus A8N-E Premium. Ja enig. Eller ett av de andre nForce4 korta til Asus som kommer snart. Skal man bygge ett AMD system nå, så lønner det seg med PCI-E helt klart. Dessuten stoler jeg mer på kvaliteten til Asus enn MSI... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg hadde ventet på Asus A8N-E Premium. Ja enig. Eller ett av de andre nForce4 korta til Asus som kommer snart. Skal man bygge ett AMD system nå, så lønner det seg med PCI-E helt klart. Dessuten stoler jeg mer på kvaliteten til Asus enn MSI... er denne bedre enn den på Komplett sine sider? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Asus A8N-SLI Deluxe er jo SLI versonen av samme kortet. Hvem som er best kommer vel an på om du trenger SLI eller ikke. Uansett burde du gå for ett av nForce4 korta til Asus mener da jeg. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg hadde ventet på Asus A8N-E Premium. Ja enig. Eller ett av de andre nForce4 korta til Asus som kommer snart. Skal man bygge ett AMD system nå, så lønner det seg med PCI-E helt klart. Dessuten stoler jeg mer på kvaliteten til Asus enn MSI... er denne bedre enn den på Komplett sine sider? det er ikke SLI Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 vel, skal vel snart fylle opp igjen mitt Lian Li PC75USB, så da står Nforce4 på listen samt OCZ 520watt PSU eller større... som TH680watt og 6800GT eller Ultra da pci-e Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg hadde ventet på Asus A8N-E Premium. Ja enig. Eller ett av de andre nForce4 korta til Asus som kommer snart. Skal man bygge ett AMD system nå, så lønner det seg med PCI-E helt klart. Dessuten stoler jeg mer på kvaliteten til Asus enn MSI... er denne bedre enn den på Komplett sine sider? det er ikke SLI Nei, det sikkert bedre ting å bruke pengene på enn doble grafikk-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå