Gå til innhold

Til alle som er med på pyramidespill!

Ghost Tulsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i HELVETE skjer med at folk tar opp så store beløp i forbrukslån? Det hadde jeg faen ikke gjort til huskjøp engang. Forbrukslån kan brenne på seg... Også til pyramidespill, da... :dontgetit:

Det er jo ikke noe stress når du er garantert gevinst, og det er du som regel på disse spillene. Hvertfall de jeg har fått tilbud om å være med på.

:wee:

Lenke til kommentar
En kamerat som tok opp forbrukslån på 100000kr for å kjøpe aksjer i det tullet der. Sa det til han allerede før han fikk lånet om at dette var å kaste penger ut vinduet, men han ville ikke høre.. syns nesten ikke synd på han en gang for å ha tapt så mye, at det går ann å være så blåst i hue"!!

Det var vel ikke han BigBrother Thor? Eller hva han no het? Mener jeg så han i en avis der han måtte selge huset sitt...

Uansett. Det er noen som tjener penger på dette. Men 97% gjør ikke.

Endret av Luke Lovegroove
Lenke til kommentar

Faktisk så er pyramide-spill genialt!....for de på toppen.

Det er jo logisk egentlig vel?

Hvis jeg hadde startet er pyramide-spill og har spurt noen av dere.

"Vil dere sitte på toppen i et pyramide-spill?" så ville dere jo selvsagt ha svart "ja"!

Og da er det i gang fordi så lenge det ikke er så mange med i et sånt spill jo mer er det å tjene på det.

Lenke til kommentar

Hehe. glad jeg ikke er med i t5pc. Har dog vært i wgi en stund, men sånn jeg gjorde det: Har aldri trudd på konseptet så jeg kom/kommer aldri til å legge noe penger inn i det selv utenom inngangsbiletten. Første jeg gjorde da jeg tjente mine første 10.000 var å ta ut pengene slik jeg hadde doblet beløpet jeg gikk inn med (5000). Nå kan det går som det vil, for jeg spytter ikke inn mer penger enn hva jeg brukte. Går bra for meg, men jeg tviler ikke på noe skjer til slutt med wgi også derfor melker jeg mens jeg har sjansen ;)

Å ta opp et lån for å bli med på sånn er griskhet etter min mening - hvem spytter _mye_ inn i et selskap som ikke engang handler med børsnoterte aksjer? Hvorfor ikke bruke de 1-500.000 på børsen? er en del mer sikkerhet i det...

Lenke til kommentar
En kamerat som tok opp forbrukslån på 100000kr for å kjøpe aksjer i det tullet der. Sa det til han allerede før han fikk lånet om at dette var å kaste penger ut vinduet, men han ville ikke høre.. syns nesten ikke synd på han en gang for å ha tapt så mye, at det går ann å være så blåst i hue"!!

BWAHAHAHAHA.

satser heller en million på en defekt spilleautomat.

Lenke til kommentar

En ting er i alle fall sikkert, og det er at EtterpåKlokSkap fikk bevist sin plass blandt halvsmarte Nordmenn. Folk er tøff i kjeften nå og sier "Haha, for noen duster og tapere", men det er bare fordi T5PC konkursen har blitt blåst så masse opp i media og gitt dem et "Taper - stempel". Vedder på at mange av de som "ler" av T5PC undersottene, selv har vurdet å bli med i et eller annet pyramidespill i løpet av livet.

Mange av disse konseptene er ikke så dumme, det er bare det at det lures med at du skal bli rik fort. De fleste kan tjene penger på slikt, men det krever noe sinnsykt med arbeid.

Endret av Luke Lovegroove
Lenke til kommentar
En ting er i alle fall sikkert, og det er at EtterpåKlokSkap fikk bevist sin plass blandt halvsmarte Nordmenn. Folk er tøff i kjeften nå og sier "Haha, for noen duster og tapere", men det er bare fordi T5PC konkursen har blitt blåst så masse opp i media og gitt dem et "Taper - stempel". Vedder på at mange av de som "ler" av T5PC undersottene, selv har vurdet å bli med i et eller annet pyramidespill i løpet av livet.

Mange av disse konseptene er ikke så dumme, det er bare det at det lures med at du skal bli rik fort. De fleste kan tjene penger på slikt, men det krever noe sinnsykt med arbeid.

Sludder. Jeg sa akkurat det samme første gang noen prøvde å rekrutere meg til T5PC. Derfor jeg KOSER meg nå. Personen som prøvde å rekrutere ble sint da jeg påpekte hvor teit det hele var, og jeg antar han ikke er noe mindre sint nå :!:

Lenke til kommentar

SmartSMS har jeg meldt meg inn i uten å sende den SMS-en for bli bekreftet som meldem. Har jo ikke mobil en gang. :p

Jeg får nyhetsbrev nå og da. Synes det er veldig artig å følge med fordi jeg har en klassekamerat som har vervet noen titalls stykker til dette jævelskapet og lovet dem gull og glitter. Han er fullstendig overbevist om at dette kommer til å gjøre ham søkkrik. Det er visst hans underordnede også.

For en uke siden hadde visst de første "betalte" SMS-ene blitt sendt ut til medlemmene. Det var snakk om en 3-4 stykker pr. dag i begynnelsen, men det er vel bare et lite antall som har blitt sendt ut til nå. Eller ingen... eller... skjønner ikke helt. Bare kaos. Uansett, de "håper" at de får noen større bedrifter til å satse på reklame her, selv om de ikke har noen enda.

Dessuten kan de nesten ikke skrive de jævlene.

Jeg er spent på åssen det går. Jeg tror ikke noen meldinger er "betalt" før folk får pengene på kontoene sine... og det er når de har samlet opp noen hundre kroner tror jeg. Dette prosjektet er forresten langt etter skjema.

Jeg tror ikke man kan tape noe annet enn tid på disse greiene. Jeg håper hele prosjektet går i vasken og at alle som har vervet folk blir tiltalt for et eller annet relatert til plageri. Det er slemt og grådig. Forby det.

Lenke til kommentar
Har tjent 0,50 øre med SmartSMS :D

Jeg har vært så "glup" å meldt meg inn i SmartSMS, trodde jo faktisk at jeg skulle kunne tjene rundt 200 kroner i måneden på dette tullet.

Men nå har de begynt å sende ut noe som etter mitt sigende er "SPAM". De tilbyr deg et billig mobil-abb. samt å få kjøpe en dvdspiller med skjerm for noe tilnærmet halv pris. Jeg sendte klage, men fikk bare beskjed om å melde meg ut hvis jeg ikke likte å få mail fra dem. Noe som for såvidt er greit, men anbefaler flere om å sende mail om at slike tilbud ikke ønskes fra (Ikke-fullt-så)SmartSMS.

Bånn i bøtta spør du meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...