Gå til innhold

Til alle som er med på pyramidespill!

Ghost Tulsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så akkurat på det på Tabloid. Rart at noen går med på sånt egentlig. :roll: Løfte om lettjente penger er nok ganske overbevisende for noen. (a.k.a. 70000 :p )

De Smar't SMS greiene ble jeg invitert til, men holdt meg unna,heldigvis. :)

Pyramidespill = nono... ;)

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar

Saken med t5pc som var litt morsomt var at min far, var en av de første som ble "vervet", eller hva man skal kalle det, og han ble da vervet av en høyt opp, og var tidlig ute.

Så han var blandt de første som fikk kjøpe aksjer, så vervet han meg (og betalte for det, jeg nektet egentlig å legge penger på noe sånt), og jeg fikk kjøpe aksjer tidlig også, og alt dette når kursen var meget lav.

Når de startet opp med "aksjesalget" så solgte jeg unna, siden jeg allerede hadde hatt en grei økning...

Du kan si det sånn, at du _må_ være tidligst mulig ute, for å skaffe seg en god plass osv...

Men makan til tull det har vært med dette greiene her skal du se lenge etter, og personlig hadde jeg ikke brukt penger på noe sånt selv...

\\Sp33D

Lenke til kommentar

True, true..

Men jeg tror ikke det var det som var målet, iallefall ikke ut til kundene.

De hadde en sånn jall reklamesak for seg selv på hjemmesiden sin.

At 5% av befolkningen skulle leve bra uten økonomiske bekymringer...

Gla jeg solgte alt fort jeg... (stikker å kjøper meg inn i noe annet :p NOT!)

\\Sp33D

Lenke til kommentar

En kamerat som tok opp forbrukslån på 100000kr for å kjøpe aksjer i det tullet der. Sa det til han allerede før han fikk lånet om at dette var å kaste penger ut vinduet, men han ville ikke høre.. syns nesten ikke synd på han en gang for å ha tapt så mye, at det går ann å være så blåst i hue"!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

En kamerat av meg tokk ett lån på 70.000 kr og invvisterte i T5PC ...

Det gikk litt dritt for han tror jeg :p

Må være utrolig kjedelig

Lenke til kommentar

jaja.. dumme folk! Det hele var jo planlagt, nå sitter lederen/gründeren et sted langt nedi syden og koser seg med alle normenne sine millioner.. :hmm:

Det er som med vanlige aksjer, man må IKKE satse penger man ikke har råd til å tape.. Ta opp lån for sånt er KORKA!

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...