Gå til innhold

Åssen henge ut j*velen i Bergen

Anbefalte innlegg

Så har det skjedd igjen.

Jeg betalte forskudd på QXL og lot tvilen komme tiltalte til gode når han forteller at Posten har rotet vekk pakken. Etter mye om og men og null initiativ for å rydde opp i saken tillater soppen seg å annonsere samme diskene til salgs en gang til på QXL. Da er det slutt !

Regner imidlertid med at saken ordner seg raskt, jeg har kontaktet noen dårlige venner med enda dårligere venner, faktisk litt farlige typer. For 30 K kan tre stykker reise over fjellet med kraftig avbitertang på jakt etter de tre mitterste fingrene på høyre hand. Har vurder et skrujern gjennom høyre kne også... Det var selvfølgelig ikke noe problem å spore opp snørrhvalpen, så han får nok besøk snart...

Men så til mitt ydmyke spørsmål, hvordan tryner jeg denne seljesoppen i Bergen værst mulig på nettet ? Forslag ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt tilsvarende problem på qxl.. og de er virkelig, virkelig ikke mye behjelpelige når det kommer til auksjoner som går galt.

på nett tviler jeg på at du kan gjøre så mye, annet enn å skrive negativ feedback på qxl og håpe at andre tar hintet.

politianmeldelse / ta kontakt med advokat er vel å anbefale fremfor å torpedere nesen til fyren. ikke nødvendigvis like tilfredsstillende, men det høres jo ut som direkte svindel.. og det er advokat-mat. :smile:

lykke til uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...