Åsmund Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hay. Jeg har leita på google forumet og w3schools etter lock to site og litt forsellig, men har ikke funnet noen ting. Hvordan låser du internett intill den siden du har lagd, slik at det blir som et popup vindu uten fram og tilbake knapper osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mulig det var meg, men jeg skjønte ikke hva du leter etter.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noe slikt du tenker på? Vet ikke hvordan dette funker i annet enn IE, var i mine gamle "glansdager" () og da brydde jeg meg ikke så veldig om det. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) yes edit: men helst skulle popupen vert 1. side. Endret 18. november 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
neb Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 kansje noe av dette kan hjelpe deg.. eller dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå