Gå til innhold

Half-Life: sluppet fra magnet og bilen opp ned!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis alle tenkte som deg, hadde det jo blitt flere 1000 tråder med "Hjelp til hl2"...

Sant så sant.. Jeg henger på et forum der de oppretter en egen tråd for store spill som lanseres for å slippe spamming. Og bra er det for HL2 tråden er opp i følgende statestikk:

Svar/poster: 1,862

Sidevisninger: 78,731

Lenke til kommentar
Men hvis alle tenkte som deg, hadde det jo blitt flere 1000 tråder med "Hjelp til hl2"...

Sant så sant.. Jeg henger på et forum der de oppretter en egen tråd for store spill som lanseres for å slippe spamming. Og bra er det for HL2 tråden er opp i følgende statestikk:

merkelig at dere ikke ser poenget mitt, veldig ofte så drukner problemer, så sant ikke trådstarter er flink til å oppdatere sin første post hvor du da kan få en grei oversikt eller faq.

men jeg ser også deres poeng, men hvis vi skal ha det slik dere vil, så hadde man strengt tatt kun trengt en tråd for hele Half-Life da..

det er jo derfor vi har et eget forum for half.life, er det ikke? :roll:

Lenke til kommentar

merkelig at dere ikke ser poenget mitt, veldig ofte så drukner problemer, så sant ikke trådstarter er flink til å oppdatere sin første post hvor du da kan få en grei oversikt eller faq.

men jeg ser også deres poeng, men hvis vi skal ha det slik dere vil, så hadde man strengt tatt kun trengt en tråd for hele Half-Life da..

det er jo derfor vi har et eget forum for half.life, er det ikke? :roll:

Jo jeg ser poenget ditt :) Alltid negative og positive ting om alt. Dersom trådstarterene klarer å lage en god tittel på emnene så går det greit, men når de får samme tittel som "Står fast i HL2" så blir det fort rot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...