Mato Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Joa er det =)Men forumet er så rotetet. Er så insane mange kategorier og holde styr på og sånn har du sett denne linken her Mine innlegg? og du har ikke svart på noen friends req , som det var vi snakket om Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) : Nick: Aleee : Jeg spiller litt, mest training med venner, men nicket er aleee , usikker på antall "e"er. Men legger dere til... så det er lov å godta "aleee" som venn, han er ingen terorist. EDIT: Jeg skriver nicket med 3 "e"er ifølge bunge, se etter den rosa sjørøveren med sikteproblemer... thats me. http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Aleee Endret 13. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 : Nick: Aleee : Jeg spiller litt, mest training med venner, men nicket er aleee , usikker på antall "e"er. Men legger dere til... så det er lov å godta "aleee" som venn, han er ingen terorist. EDIT: Jeg skriver nicket med 3 "e"er ifølge bunge, se etter den rosa sjørøveren med sikteproblemer... thats me. http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Aleee skal svar ja neste gang jeg logger på , selv om jeg begynner og bli litt lei av og bli modem haccet hele tiden Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 jeg kan ikke logge meg inn på mitt account lengre, så jeg må nå vente til min mor får nytt Credit-Card.... da kan jeg lage nytt account, og jeg skal skrive inn Gamertaget mitt sånn at dere kan legge meg til xbox-live Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 modem haccet? en eller annen gluping har funnet ut at hvist du setter cable modemet dit på standbye så låses spillet for alle andre en deg selv , og dette er et meget utbret modem hos en levrandør i usa , og dermed er det masse folk i usa som holder på og jukser på denne måten , utrolig plagsomt , for man får oppe denne setting up game skjermen og så når spillet starter i gjenn så er du en helt annen plass med defult våpen Lenke til kommentar
IBroWz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Legg meg til: IBroWz hvis noen leter etter norske halo spillere så dra til www.halonorge.com høyt nivå, gøy å spille btw...Borse, jeg går på samme skole som deg... Endret 25. januar 2005 av IBroWz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå