Gå til innhold

Halo 2 på XBOX LIVE


BoRsE

Anbefalte innlegg

Edit: En venn av meg klarte å komme seg inn på profilen min og begynte å spamme. Beklager.

Hvis dette er tilfelle, så ville jeg anbefalt deg å bytte passord.

Det er er ikke det at han kan passordet mitt. Men her hjemme har jeg automatisk innlogging, og da jeg var å spiste middag satt han her og gjorde sprell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff blir skremt av dere, jeg spiller Halo 2 for å ha det gøy. Skummelt med folk som tar det så seriøst.

Jeg spiller også Halo 2 for å ha det gøy. Men når det er ranking med i bildet, og man taper blir jeg skikkelig forbanna. Men gøy er det allikevel. ;)

 

Må du kommentere hvert eneste innlegg her

eller? Jeg begynner å bli ganske lei av deg, du kritiserer alle fordi

de kommer med sine beste kills spree osv.

Kan du ikke si hvilken level du er i?, hvor mange spree har du tatt på

en runde?, hvor mange kills?.

Jeg er ikke den som skryter av mine egne prestasjoner. Og synes det er irriterende når andre gjør det. I alle fall når dette ikke er noe stor prestasjon heller.

 

Syns jeg ser en utfordring Master D, skriv gamertage ditt så skal kan vi spille one on one, vist du tørr

Dette skal jeg med glede gjøre. Jeg har ikke enda et gamertag, men får det nå i helgen. Next Gentel har nemlig brukt veldig lang tid på å sette opp bredbåndet vårt. Men skal sende deg en PM med en gang jeg er klar :thumbup:

 

Begynn å øv ;)

Dette skal jeg med glede gjøre. Jeg har ikke enda et gamertag, men får det nå i helgen. Next Gentel har nemlig brukt veldig lang tid på å sette opp bredbåndet vårt. Men skal sende deg en PM med en gang jeg er klar :thumbup:

 

Game on :D

Nextgentel er tingen, måtte beste man vinne

Lenke til kommentar
Kommer du og skryter av at du en eller annen gang i livet ditt har hatt en spree på 19 kills i Halo 2? Ikke veldig mye å skryte av. For alt vi vet har du spilt mot noen som aldri har spilt det før.

 

koffor gidder du å bry deg?

Endret av Dizk
Lenke til kommentar
Kommer du og skryter av at du en eller annen gang i livet ditt har hatt en spree på 19 kills i Halo 2? Ikke veldig mye å skryte av. For alt vi vet har du spilt mot noen som aldri har spilt det før.

 

koffor gidder du å bry deg?

Hvorfor gidder du å legge noe inn her på forumet som godt kanskje er helt usant? Jeg kan også skrive at jeg har hatt en spree på 40 kills. Men hvem ville trodd meg? Har du kanskje bevis for din spree på 19 kills..? :)

 

Edit: Hva er forresten gamertaget ditt sig_1612?

Endret av Master D
Lenke til kommentar
Kommer du og skryter av at du en eller annen gang i livet ditt har hatt en spree på 19 kills i Halo 2? Ikke veldig mye å skryte av. For alt vi vet har du spilt mot noen som aldri har spilt det før.

 

koffor gidder du å bry deg?

Hvorfor gidder du å legge noe inn her på forumet som godt kanskje er helt usant? Jeg kan også skrive at jeg har hatt en spree på 40 kills. Men hvem ville trodd meg? Har du kanskje bevis for din spree på 19 kills..? :)

 

Edit: Hva er forresten gamertaget ditt sig_1612?

LordStewie

Lenke til kommentar
Kommer du og skryter av at du en eller annen gang i livet ditt har hatt en spree på 19 kills i Halo 2? Ikke veldig mye å skryte av. For alt vi vet har du spilt mot noen som aldri har spilt det før.

 

koffor gidder du å bry deg?

Hvorfor gidder du å legge noe inn her på forumet som godt kanskje er helt usant? Jeg kan også skrive at jeg har hatt en spree på 40 kills. Men hvem ville trodd meg? Har du kanskje bevis for din spree på 19 kills..? :)

 

Edit: Hva er forresten gamertaget ditt sig_1612?

eg er ikkje så patetisk at eg gidder å lyge om noe sånt.. men viss du derimot tror eg gidder å lete frem statsene fra det spillet så tar du feil.. om du tror meg eller ikkje får være opp til deg

Lenke til kommentar

Slapp av litt folkens. Dette er tross alt ingen rettsal hvor enhver ytring må bevises. Personlig synes jeg det er gøy å lese om spillene til de andre, antall kills, best spree osv. Fortsett å post dette og ikke bry dere om de som bare er ute etter å rakke ned på "prestasjonen".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...