Gå til innhold

Halo 2 på XBOX LIVE

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LordStewie har lagt til alle her men treffer sjelden på noen, er level 11 foresten

En kamp å være stolt av :D:D

1. Dette er ikke noe bra.

2. Du er i høyere level enn nesten alle de andre.

3. Det er ikke meningen å få kills i denne gametypen. Man skal nøytralisere bomben.

4. Du campet bare med sniperen. Alle kan klare 11 kills da, når de andre prøver å fiske bomben.

Eg heter NorwegianSlayer. Tar dere i Halo 2 på live fordi eg e level 13. Legg meg til dere. Kankje får dokkar joine klanen.

Oy... Du var flink. Kan jeg få joine klanen din? Pliiiis! :innocent:

Lenke til kommentar
LordStewie har lagt til alle her men treffer sjelden på noen, er level 11 foresten

En kamp å være stolt av :D  :D

1. Dette er ikke noe bra.

2. Du er i høyere level enn nesten alle de andre.

3. Det er ikke meningen å få kills i denne gametypen. Man skal nøytralisere bomben.

4. Du campet bare med sniperen. Alle kan klare 11 kills da, når de andre prøver å fiske bomben.

Eg heter NorwegianSlayer. Tar dere i Halo 2 på live fordi eg e level 13. Legg meg til dere. Kankje får dokkar joine klanen.

Oy... Du var flink. Kan jeg få joine klanen din? Pliiiis! :innocent:

Selvfølgelig skal du få joine klanen.......... Du har jo ihevrtfall skills nok til det. Til deg Lorddewie så er den gamen ikke noe å skryte av, det er som master d sier, alle kan jo klare å drepe folk som fisker etter bomben. Det er bra å få masse kills når man spiller vanlig team slayer og ikke bare står å camper med sniper eller kjørere wraith.

Lenke til kommentar

Hvordan ser du hvilket våpen han slayer med?

Dette er vel den beste runden min til dags dato. Sånn seier i forhold til skill og slikt værtfall. Har et par store seire på rumble training, men det blir liksom ikke det samme, med tanke på at du spillet mot...la oss si spillere av varierende kvalitet.

[aaah, du ser på medaljene da. Det er jo melee frags du får den medaljen for. Mange av mine kills er melee frags med fks. SMG]

Endret av HMaster
Lenke til kommentar
Hvordan ser du hvilket våpen han slayer med?

Dette er vel den beste runden min til dags dato. Sånn seier i forhold til skill og slikt værtfall. Har et par store seire på rumble training, men det blir liksom ikke det samme, med tanke på at du spillet mot...la oss si spillere av varierende kvalitet.

[aaah, du ser på medaljene da. Det er jo melee frags du får den medaljen for. Mange av mine kills er melee frags med fks. SMG]

Det er jo ikke noe vits å se på den linken hvis du ikke sier

hva GamerTaget ditt er.

Lenke til kommentar

Yey! :w00t:

Man får ikke 13 melee frags ved å bruke f.eks. SMG. Men noen er jo selvfølgelig helt vanlig.

Hvorfor kom personlig inn i denne setningen?

Hvorfor sier kongen "De" og "Dem" i steden for "du" og "deg"

Lenke til kommentar

Det var i alle fall bedre enn "sig_1612".

Men ser du bort i fra de 13 killsene du fikk med sverdet ligger du bak de andre med kills. Ingen veldig stor prestasjon. Men litt ros skal du ha :whistle:

samma det vell :p

er jo ikke noe som og eie med et sverd

jeg hadde jeg en spree på 14 kills som er like mye som neste mann klarte totalt

Lenke til kommentar

Dette er ingen stor prestasjon. Alle kan klare dette med et sverd på en såppass liten bane som Lockout.

eg hadde en spree på 19 :cool:

Kommer du og skryter av at du en eller annen gang i livet ditt har hatt en spree på 19 kills i Halo 2? Ikke veldig mye å skryte av. For alt vi vet har du spilt mot noen som aldri har spilt det før.

Lenke til kommentar

Dette er ingen stor prestasjon. Alle kan klare dette med et sverd på en såppass liten bane som Lockout.

eg hadde en spree på 19 :cool:

Kommer du og skryter av at du en eller annen gang i livet ditt har hatt en spree på 19 kills i Halo 2? Ikke veldig mye å skryte av. For alt vi vet har du spilt mot noen som aldri har spilt det før.

Må du kommentere hvert eneste innlegg her

eller? Jeg begynner å bli ganske lei av deg, du kritiserer alle fordi

de kommer med sine beste kills spree osv.

Kan du ikke si hvilken level du er i?, hvor mange spree har du tatt på

en runde?, hvor mange kills?.

EDIT: Come Down.

Lenke til kommentar
Huff blir skremt av dere, jeg spiller Halo 2 for å ha det gøy. Skummelt med folk som tar det så seriøst.

Jeg spiller også Halo 2 for å ha det gøy. Men når det er ranking med i bildet, og man taper blir jeg skikkelig forbanna. Men gøy er det allikevel. ;)

Må du kommentere hvert eneste innlegg her

eller? Jeg begynner å bli ganske lei av deg, du kritiserer alle fordi

de kommer med sine beste kills spree osv.

Kan du ikke si hvilken level du er i?, hvor mange spree har du tatt på

en runde?, hvor mange kills?.

Jeg er ikke den som skryter av mine egne prestasjoner. Og synes det er irriterende når andre gjør det. I alle fall når dette ikke er noe stor prestasjon heller.

Syns jeg ser en utfordring Master D, skriv gamertage ditt så skal kan vi spille one on one, vist du tørr

Dette skal jeg med glede gjøre. Jeg har ikke enda et gamertag, men får det nå i helgen. Next Gentel har nemlig brukt veldig lang tid på å sette opp bredbåndet vårt. Men skal sende deg en PM med en gang jeg er klar :thumbup:

Begynn å øv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...