hamrek Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nå har jeg kjøpt meg en 97. modell Audi A4 1.8 liter. Og med tiden lurte jeg på om jeg skulle trimme den litt. Det jeg lurte på var om det er mulig å sette turbo rett på den motoren jeg har eller om jeg rett og slett må kjøpe en ny motor som er 1.8T? Hvis jeg kan beholde den motoren jeg har skal jeg overhale den før jeg eventuelt setter inn turboen. Håper på raskt svar! Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 sett inn en 1.8 T motor, oppgradder bremser og slikt, og ha det gøy... skal du sette turbo på den motoren du har nå, så er det anbefalt og bytte stempler, råder og alt anna ... tror nesten det blir billigere og skaffe en T motor fra en vraka 1.8T da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 eller bare legge 20k mere i en komplett A4 1,8t Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 mister litt av bygge moroa da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 mister litt av bygge moroa da kan jo trimme den og hive i intercooler effektallegg ol så har mann noe og jobbe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå