BoRsE Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Xbox Live 2month Trial Hey jeg har et live abonomang til XBOX LIVE. Når jeg kjøpte halo 2 så fikk jeg med en Xbox Live 2month Trial. Kan jeg legge inn CD Key på den på min account og stoppe abonomangs tiden med 2 måneder, slik at abonomanget mitt som går ut i juli, vil gå ut i september? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Dersom du ikke har brukt en slik 2 måneders trial tidligere tror jeg kanskje det går. Det er uansett bare å prøve. Gå inn i account management og prøv å legg den til. Du får bare en feilmelding hvis det ikke går. Dersom det går blir det lagt til 2 måneder på abbonementet ditt. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Får du 2 måneders trial med Halo hvis jeg kjøper det f eks på elkjøp nå? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nå fortiden , får du 2 månder live på nesten alle spill du kjøper. Har nesten til sammen 10 måneder med free trail greier:) Lenke til kommentar
un_sec Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er ganske smart fra ms sin side det, for da vil flere kjøpe orginal spill. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Men du mangler jo fortsatt head-sett da.. Det ikke ordentlig live uten det.. Og man får bare brukt en 2mnd trail da.. hvis man vil bruke andre så må man lage ny acc med nytt brukernavn og sånn. Kan foreksemper si at Halo 2 sammen med en 4-8 kompiser i clan matches er så sinnsykt vilt som man kan få noe til å bli..! Får det ikke bedre enn det.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Eg fekk med 2 month trial til Project Gotham Racing 2 når eg fekk det.. har ikkje brukt den enda.. er det mogleg å bruke denne til Halo 2 no? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal gå fint det, så lenge den ikke har gått ut på dato (Les på kortet). Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Den hadde visst gått ut.. men eg hadde to andre, og den eine var ikkje gått ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå