Ludvikhk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei! Hvilken skjerm kan anbefales på bærbar. Jeg skal bruke maskinen til web og kontorarbeid, ikke spill, men har opplevd at noen bærbar blir man fort sliten i øynene av... Kan skjermer på bærbare i dag sammenlignes med frittstående LCD-skjermer? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 WSXGA og WUXGA er gode skjermer. de er i widescreen format og det er ikke så mange som har de enda, men det virker som det kommer, dell har gode skjermer Lenke til kommentar
Cera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mange mener Sonys xbrite skjermer er de beste. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Dell har bra skjermer, med mulighet for høy oppløsning. Den siste nye 9200 har 17" skjerm viss det er viktig, men den er vel en slepbar. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mange mener Sonys xbrite skjermer er de beste. Sony's skjermer lages av Hitachi. Personlig syns jeg sonys skjermer før de begynte med xbrite var best. (Har begge typer.) Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har selv en Dell i8600, denne har en veldig god skjerm, kanskje litt lys når den ikkje er kalibrert... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Stikk innom en sjappe som selger Packard Bell, Diamondview skjermene på de nyeste modellene er helt rå.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det er også noe som heter brightview. Jeg vet at HP har noen modeller med brightview skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå