Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 hei! JEg har en sang jeg gjenre skulle ha delt opp (jeg vill kutte vekk introen). så lurte jeg på om det var noen av der som viste om noen programmer som kunne hjelpe meg med det..eller er det mulig i Windows media player? Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er det ingen som kan noe om dette? hadde vært fint om noen hadde hjulpet Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Gå på download.com, og last ned goldwave. Det fungerer utmerket til akkuratt dette. Det finnes forøvrig ganske mange tråder i forumet som omhandler akkuratt dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Gå på download.com, og last ned goldwave. Det fungerer utmerket til akkuratt dette.Det finnes forøvrig ganske mange tråder i forumet som omhandler akkuratt dette Tusen takk, men der var bare et lite problem...etter at jeg har fått splitta sangen klarer jeg ikke lagre den delen jeg vil ha..om du skjønner... jeg får bare en feilmelding No Codec is availeable to encode or decode the audio format. er det noen som er kjent med dette? Sorry folkens..jeg er n00b fra topp til tå [EDIT]: Finner hellein ingen forklaring i programmets hjelpe screen JEG KLARTE DET! Tusen, Tusen takk Jh_! du er en knupp! Endret 18. november 2004 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå