Gå til innhold

Er xb crystal fett?

Cortexor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox svart finnes i alle versjoner 1.0-1.6. Xbox crystal finnes også i alle versjoner men de nye som nå har blitt produsert er bare 1.6 versjoner såvidt jeg vet. Det er bare utseendet som er forskjellig fra Svart/Crystal. Grønn får du neppe i 1.6 så den er vel den eneste som skiller seg ut. Liker du Crystal utseendet best så kjøp den. Liker du den vanlige svarte så kjøp den. Bare vær oppmerksom på at produksjonen av den svarte Xboxen har stoppet. Nå er det bare Crystal som gjelder.

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at noen xboxer er med større HDD og noen er mindre osv. Mener ikke modifiserte xboxer da. :p

Mener jeg har hørt at noen kom med 10gb harddisk. Men man får ikke lagret mer av den grunn. De resterende 2gb ble brukt til...ja, gudene vet hva.

Lenke til kommentar
Mener jeg har hørt at noen kom med 10gb harddisk. Men man får ikke lagret mer av den grunn. De resterende 2gb ble brukt til...ja, gudene vet hva.

De leveres vel standard nå med 10 GB disker, men alle Xboxer bruker kun 8 GB så det resterende er upartisjonerte, ubrukt..

Lenke til kommentar

Det varierer mellom 8 og 10 GB harddisker på v1.6 xboxene.

Etter modifisering så kan du jo benytte de ekstra 2 GB til en f-partisjon, dersom du har en 10 GB harddisk. Da får du benyttet det meste av harddisken. :D

Syns selv det er bedre med større harddisk. Er lat og gidder ikke reise meg og gå bort til xboxen for å bytte spill. Velger heller fra harddisken. :)

Noen syns crystal xbox er kult andre syns ikke det. Med duox2 chip og crystal xbox, så kan du jo se blinkinga gjennom skallet dersom du syns det er kult med lys :!:

Endret av xboxps2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...