Gå til innhold

Hvilken reciever i prisklassen 2500-4000 kroner

Jtand

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg anlegg hvis jeg får solgt en datamaskin.

Anlegget skal ha surround, men jeg skal, som sagt tildligere, kjøpe fronthøyttalere først, deretter surround og sub. Hvilken reciever passer til mitt budsjett? Er denne bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300541&view=detailed

Strømforbruk ved drift: 360 watt :ermm:

Utgangsstrøm: 810 watt

Hva er dette?

Skal helst være farge sølv.

Har ingen Dolby Digital 5.1 dekoder. Er det nødvendig.

(nybegynner innen "hi-fi"

Endret av Jtand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at de fleste er veldig opptatt med hvor stor strømforsyningen er, lurer på når folk begynner å stille krav til resten av komponentene........

Ikke det at størrelsen på strømforsyningen ikke er viktig, synes bare det er litt overfokusering på det

EDIT: Ser forresten at den har en opgitt utgangseffekt på 810 watt, mens strømforbruket er på 360watt...

Endret av eyvind1
Lenke til kommentar

Denne RX-V550 er 6 x 135w ( vanlige watt ) , men, den er egentlig ( 6 x 90w RMS ) ... Denne forsterkeren er ganske bra skal jeg love deg, jeg har tenkt til og kjøpe en slik selv.

Jeg var nede en dag og sjekket ut og hørte på denne forsterkeren, veldig bra lyd, det som skuffet meg var at de som hadde rigget opp anlegget hadde faktisk tatt dårlige høyttalere som er tilkoblet denne forsterkeren. Så hvis du har noen høyttalere som ikke klarer dette vil forsterkeren slå seg av automatisk :) enda et bedre tegn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...