Gå til innhold

Artifact Problem, eller ikke?

Siomir

Anbefalte innlegg

Jeg har et softmodet sapphire x800 pro vivo kort, jeg har kjørt xt en stund nå, men begynner å få artifacts i samtlige spill, jeg sjekket tempen og den er ikke mer enn 60 grader på max load, hvordan kan det da ha seg at kortet mitt viser artifacts? Kortet tåler jo 110 grader eller no, er det bare kortet som ikke takler hva den er lagd eller?Jeg hørte av en kompis at det kunne ha noe med hoved kortet mitt å gjøre, men alt han sier tar jeg med en klype salt, hjelp meg her....dette er sinnsykt irriterende. Jeg har jo mistet garantien min også, så jeg får ikke byttet kortet inn igjen!

Need help

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, jaja....skulle vel aldri ha kjøpt vivo....unless, kan man ikke klokke kortet veldig høyt med 12 pipes? Har hørt om mange som har flashet tilbake fprdi at det er bedre å kjøre høyere klokkefrekvens, vet ikke jeg!

Tips tas imot med glede, hvordan ta bort de 4 pipsene, noen som har en link eller no?

På forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Har vivo ax800 pro selv.. Hva i alle dager er vitsen med å flashe opp dette i disse dager???

Kunne ikke falle meg inn før det kommer noen spill som faktisk lagger.. Å kunne skryte av fps er kun for unger

ute av sporet nå kanskje, fps for unger??? det er jo den som bestemmer hvor bra spillene går..... dessuten er spille opplevelsen i doom 3 bla. mye bedre etter at jeg flashet, men jeg skal nå ned igjen. Dessuten spurte jeg ikke om din kritikk her, jeg ville vite om noen hadde en aning om hvordan jeg skal flashe tilbake 12 pipes igjen, jeg har hørt om emty.bin, men kan man bare legge inn x800 pro vivo biosen da?

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...