Gå til innhold

Reklamefilm fra AVI-FILM, mange oppringt?

AMD xp

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg bare skulle sjekke om det var mange som var blitt oppringt av et firma som kaller seg for AVIfilm. (eller korpling,som hadde blitt kjøpt opp av avifilm).

De ga meg et "enestående" tilbud, hvor jeg kunne få en NESTEN gratis reklamefilm hos dem, bare jeg dekket en eller annen lisens og noe annet dilldall, på KUN 6000 kr!!! Heldigvis, hva?

Jeg er blitt en garvet telefonselger-avfeier, men denne dama skal ha all honnør, jeg var ikke langtifra å gå i fella, men heldigvis gjorde jeg et google søk på firmanavnet, og fant ut at jeg ikke var "En av de første fem vi ringer opp i dag skal få det for kun kr 6000". Tvertom, der var noen som hadde skrevet om dette både en, og flere mnd siden!:)

Humbug og juks, hvor stort driver dem mon tro? Noen flere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har desverre falt for en av de mange som driver telefon salg.

mr music ringte meg opp og lurte på om jeg ikke ville motta en gratis cd.. :whistle:

dum som jeg var så tok jeg imot det tilbudet... og nå sender de meg regninger...! j

jeg har ikke sagt ja til og betale noe! de tjener nok en del kroner på sånt lureri...

de sa at det eneste jeg skulle betale var porto.. sånt kaller jeg villedende markedsføring.

Lenke til kommentar
jeg har desverre falt for en av de mange som driver telefon salg.

mr music ringte meg opp og lurte på om jeg ikke ville motta en gratis cd.. :whistle:

dum som jeg var så tok jeg imot det tilbudet... og nå sender de meg regninger...! j

jeg har ikke sagt ja til og betale noe! de tjener nok en del kroner på sånt lureri...

de sa at det eneste jeg skulle betale var porto.. sånt kaller jeg villedende markedsføring.

jeg gjorde også det. Skulle få en cd med hits fra 60 tallet! :D Men det jeg fikk var en super ballads cd og medlem i super ballads club..

Så nå har jeg endelig fått avbestilt denna driten. men har cd 9 og 10 i samlinga nå.. Slitsomt å betale slik.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Altså, det var et firma som ringte og tilbydde meg/min bedrift en reklamefilm.. en film dem laget, som reklame for meg.

Hadde blitt å koste meg sånn ca 30 000.. Og da er det vel billigere å be noen proffer om å gjøre det, istedetfor at dem lager noe skvip

Lenke til kommentar

Sa jeg var 15 ble jeg «lurt» av en annonse selger.. Skulle kjøpe moped, og hadde annonse ute i lokalavisa. Så ringte det en fyr, og jeg skjønte ikke helt hva han ville, så jeg spurte om det kosta noe, og da sa han nei. Noen uker senere kom det en svær regning på annonser på text-TV og aviser og hele pakka. Tror muttern ringte firmaet og spurte hva de drev på med, betalte gjorde vi vertfall ikke.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...