Nightwish Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hei, har spilt siden betaen, er ikke noe brutalt god men. add meg så får vi se, blir gjerne med på treninger, pcw osv. [email protected] nicket mitt er lordj@xx btw, har du spilt sof2? noe kjent med nicket Lenke til kommentar
Slappy. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Ay, dette høres spennende ut. Tenkte faktisk på det i går at det hadde vært sinnsykt artig å være med i en klan. Count me on! Jeg har spilt en god del 1,5 og 1,6. Jeg var med på beta-testing av source også, selv om jeg ikke er like god der som jeg er i det orginale spillet. Har alltid spilt mye fps, så jeg kan vel kalle meg litt skilled Mail: [email protected] Hotmail: [email protected] Nick i CS:S: Slappy Endret 21. november 2004 av Slappy. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hei, har spilt siden betaen, er ikke noe brutalt god men. add meg så får vi se, blir gjerne med på treninger, pcw osv. [email protected] nicket mitt er lordj@xx btw, har du spilt sof2? noe kjent med nicket hAR lagt deg til =) ja jeg har spilt SoF2 Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har nå satt opp VT server og Source server VT server ip kan dere få på MSN og SOurce server ip her: 194.63.250.197:27015 hva med å sette opp en irc chan? #css-gamer.no Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Har spilt cs source siden betaen, og lurer litt på hva dette klan greiene innebærer.. er sånn passe god, og dette høres ganske interessant ut! Mail: [email protected] Nick: GoLdlAX Har bare spilt public på www.monsterserver.net (cs_office) .... Endret 30. november 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 #halflife.no på Q net (IRC) Clanen heter nå foreløbig halflife.no www.halflife.no kom å spill på #halflife.no 194.63.250.197:27015 den er som oftest full , men det er verdt vente tiden Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jo takk jeg kunne tenke meg en try. Er greit skilled ligger som regel blandt de øverste i public. [email protected]. legges til om ønsket. rai rai! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Okei, sign me in CV: Har også spilt CS siden Beta, riktignok en pause på en ca et år. Vært med i tre-fire klaner i 1.5 og 1.6 Betrakter meg selv om god Har spilt CS:S siden release. [email protected] , fikk den da jeg var 14. Er 18 nå btw Lenke til kommentar
Link_M Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er med. Jeg er kanskje ikke den beste, men jeg kan allikevel legge et mylder med døde folk bak meg . Er 15 og har spilt cs i to år. Da Beta kom gikk karakterene mine plutselig ned to hakk. Spilt CS:Source nesten daglig siden det kom ut. [email protected] Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ingen interesse av å bli med i clanen egentlig da jeg aldri kan garantere at jeg er med på treningskamper osv... men jeg kan jo godt hive meg på serveren deres bare for å spille litt med dere .. I play for fun, you play for .... who knows? money? -mamazboy- Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Blir kanskje med! Er bare 12 år, men er ganske god. Ikke forvent at det første jeg gjør når jeg kommer inn på serveren er å drepe hele det andre laget, men i dag var jeg alene terrorist mot 3 CT, de hadde USP og jeg hadde Glock (+armor). Og jeg tok alle med headshot! Så jeg blir gjerne med. Edit: Statsen varierer veldig. Noen ganger bra, andre dårlig. Endret 5. desember 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Enig, man spiller gjerne de_ maps Dropp gjerne. Skriv det slik: "Enig, man spiller de_ maps." Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Blir veldig gjerne med hvis dere vil ha meg, er ikke kjempeflink, men kan jo litt. Mail: [email protected] Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Forresten, MSNen min er [email protected]. Edit: Endre e-post. Endret 23. februar 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Forresten, MSNen min er [email protected]. Deg spelte eg med idag Og eg kan bekrefta at han va ganske god til å være 12 år Endret 7. desember 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg vil gjerne være med,er ikke sånn hyper pwnage skilled,men vil vel si jeg er god nok. har erfaringer med pcw'er fra 1.6,så taktikker og sånt kan jeg. msn: [email protected] add meg da edit: kan ikke alltids spille jeg da,har isdn,og hvis bruttern sitter og fikser litt på hjemmesiden sin (uploader ting og stuff) så blir det ganske laggy. du kan skaffe server ja?det ville jo blitt flott Endret 7. desember 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fint Blir med på en try jeg Har spillt CS: S siden betan kom ut. Men jeg har spillt CS siden 1.0 [email protected] Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fins det så mange andre klaner dere kan spille mot da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg kunne sikkert vært med, men jeg har nettoppp fått klan da. Sigga: Det er nok klaner tror jeg. Edit: Kan også bekrefte at Gullegutt og Potetfar var gode ja..... Endret 8. desember 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fins det så mange andre klaner dere kan spille mot da? Hw.mix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå