BoRsE Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Counter Strike Source Clan Noen her som spiller Counter Strike Source og er med på å starte en dreven clan? Trenger seriøse folk som er villige til å spille en del trenings kamper osv. Hvis alt går som det skal kan vi jo ligne opp på TG... Jeg kan prøve å skaffe en ålrait server og VT har jeg. Hvis det er noen som er gode til WebPage programering og kan lage en freshj side, så kan jeg sikkert klare å skaffe ett domene til siden. Håper det er interresse for dette. Spillet er utrolig bra, og clan matcher er viktig CS (sees) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hm.. hvor gammel er du og hvor god er du? Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Halla... skal kjøpe source i morra.. er med på å starte en klan... etter litt trening! Har spillt 1.5 i 3 år, 1.6 i 2 år og begynner på source til fredagen.. hvis du er intrisert.. så add meg på msn: [email protected] Ser frem til et game! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 I'm in! Har CS:S. Har spilt det siden klokka 4 på natta den gangen BETA testinga ble starta. Vil si at jeg er ganske skilled (mye bedre enn i vanlig cs). Add meg på msn så kan vi sikkert ta en try en gang Mailen min er [email protected] (joda, vet at mail'en er litt harry ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Halla... skal kjøpe source i morra.. er med på å starte en klan... etter litt trening! Har spillt 1.5 i 3 år, 1.6 i 2 år og begynner på source til fredagen.. 1.6 har bare eksistert i drøyt et år. Edit: Og 1.5 ble vell released i 2002. Endret 18. november 2004 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg Kunne tenkt meg å joina en CS S clan ja men.. jeg Regjerer ikke, (I don't own pwn and stuff) Så ja=) Men Skills comes with time -Elizabeth "In game Nick, I'm a noob" Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 [iC' date=18/11/2004 : 12:53] I'm in!Har CS:S. Har spilt det siden klokka 4 på natta den gangen BETA testinga ble starta. Vil si at jeg er ganske skilled (mye bedre enn i vanlig cs). Add meg på msn så kan vi sikkert ta en try en gang Mailen min er [email protected] (joda, vet at mail'en er litt harry ) Har også spilt siden betaen dette blir bra =) la deg til Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hm.. hvor gammel er du og hvor god er du? Er 17. Er god Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Halla... skal kjøpe source i morra.. er med på å starte en klan... etter litt trening! Har spillt 1.5 i 3 år, 1.6 i 2 år og begynner på source til fredagen.. hvis du er intrisert.. så add meg på msn: [email protected] Ser frem til et game! Ja selvfølgelig. Jeg legger deg til Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Jeg Kunne tenkt meg å joina en CS S clan ja men.. jeg Regjerer ikke, (I don't own pwn and stuff) Så ja=) Men Skills comes with time -Elizabeth "In game Nick, I'm a noob" Trening gjør mester, får se hva du kan klare... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg er med hvis ddet blir seriøst. Jeg har spil CS 1.6 lenge og tar det veldig seriøst. Er god og er vandt til å ha treninger minst 3 dager i uka. Jeg orker ikke å spille med folk som ikke treffer og bare surrer rundt, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Jeg er med hvis ddet blir seriøst.Jeg har spil CS 1.6 lenge og tar det veldig seriøst. Er god og er vandt til å ha treninger minst 3 dager i uka. Jeg orker ikke å spille med folk som ikke treffer og bare surrer rundt, bare så det er sagt. Endelig en seriøs gamer:) Jeg har også lyst at det skal være seriøst, og ut ifra det oppnå resultater. MSN? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kunne jo prøvd meg.. Men vet ikke om jeg er så god i CS:S som i 1.6, begynte å spille i går.. [email protected] Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) har spilt cs:s siden beta. har for tiden ikke mic, men det kan jo skaffes. Endret 20. august 2008 av nord Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 lagt deg til jeg Nord Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Spiller gjerne ikke cs_ maps i en pcw da. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Enig, man spiller gjerne de_ maps Endret 18. november 2004 av BoRsE Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg kan godt være med.. men jeg er ikke god Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg kan godt være med.. men jeg er ikke god Hehe , ok... får se hva du kan dah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå