Langtind Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Får du til å ping'e .com adresser da? ping google.com Lenke til kommentar
Phyxs1us Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Ja det er det som er så merkeligt, eg får til å pinge dei men ikkje gå inn på sidene. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det høres virkelig ut som et virus, eller lignende. Lenke til kommentar
akh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ingen av de filene du nevnte når du trykket ctrl+alt+del er skumle. Men siden du tydeligvis har PC-ilin antivirus, oppdater det og kjør det. Bruker du noen firewall, adblocker host fil eller lignende? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Mens jeg enda brukte IE hadde jeg en periode jeg bare kunne gå in på hardware.no, ingen andre sider. Da lastet jeg ned opera, og det fungerte fint. Etter det igjen gikk jeg over til FireFox, og ble enda mer fornøyd. Nå er jeg 95% happy med nettleseren min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd Endret 20. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har du sjekka at .com ikke er blokkert i host fila di? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Høres ut som DNS/Proxy/hostfil problemer ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå