Arsenal_RULES Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja, fattig student! Trenger et digitalt video Kamera! Men er de billigste digitale kamera'ene bare tull??? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ikke så vidt jeg veit, men de aller billigste har som regel ikke DV-inn. Det vil si at dersom du vil kopiere fra en annens videokaemra, eller lagre en ferdig film tilbake på kassett, så går ikke det. Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Generellt kan jeg si at man som regel får det man betaler for. Optikk, funksjoner som inn-/utganger og mindre/mer kompakt kamera er bedre på dyrere kameraer. Men dersom man ikke trenger dette, fungerer disse billigkameraene veldig godt. Har selv redigert video fra de, og sammenligner man de med litt dyrere kameraer ser man selvfølgelig forskjell, men alene gir de absolutt god nok kvalitet. Et tips er å gå for et kamera som bruker Mini-DV kassetter! Disse har blitt billige, og du kommer til å få tak i de i mange år fremover. Endret 18. november 2004 av Mr.Graham Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg setter 10 spenn på at med billig, så snakker han om flashminnekameraene som koster under 2000,- Skal du ha digitalkamera, så er du omtrent nødt til å kjøpe MiniDV-kamera for å få noe godt resultat. Alt annet er ikke godt nok! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Så, det er noe å satse på altså. For vel, holde et lite øye med prisene de nærmeste ukene då! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jepp.. kjøp DV-CAM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå