jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Her kan dere legge inn forskjellige modder slik at andre folk og meg kan få forslag til hva vi kan gjøre. Er ferdig med en mod snart den skal jeg legge ut her. Men bare legg inn hvordan dere gjore det og bilder kunne vært fint også. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hei Noen som vet hva jeg må kjøpe for å lakke kabinett rammen min gul??? Kanskje de selger det på biltema?? Lenke til kommentar
stol Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 kan vel bare kjøpe litt lakk Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 kan vel bare kjøpe litt lakk Ja.. ok, fant noe billakk på Biltema. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Fant dette kabinettet når jeg søkte på google... Elsker Linux. Han var norsk han som lagde det!!! Endret 18. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Gjer noko skikkeleg, ikkje berre putt inn masse lys i eit fancy kabinett. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Trur han med det Tux kabinettet var på TG04. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Vet, skal gjøre noe skikkelig. Har tengt å spraye det rødt inni nå. Da må jeg ta ut alle delene for andre gang . Noen råd om hvordan jeg skal gjøre dette??? Har nettopp lagt inn plexiglass oppå kabinettet, idag fikk jeg 2 stykkk 120mm vifter som er røde og grønne dioder på. De skal jeg ha oppe, men hvilken vei skal de blåse??? en ut og en inn? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 HeiNoen som vet hva jeg må kjøpe for å lakke kabinett rammen min gul??? Kanskje de selger det på biltema?? lakk får du kjøpt på biltema og europris og alle andre hardware (ikke data) butiker den som selges på europris er ok og billig ,brukte den til og lakke midt gamle kabinett Lenke til kommentar
Instict Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Sålenge kabinettet ditt ikkje kjem til å sjå ut som eit julatre... Sjølv om da kanskje hadde passet, med tanke på kva årstid me er på veg inn i. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Men vil ikke lakken bare flasse av???? Tenker bare at den vil falle av slik som den gjør på andre ting. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Han med Tux kabinette var med på TG04 vet jeg ikke men jeg veit at han var på TG03! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Han med Tux kabinette var med på TG04 vet jeg ikke men jeg veit at han var på TG03! Døds kult da!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Vet, skal gjøre noe skikkelig. Har tengt å spraye det rødt inni nå. Da må jeg ta ut alle delene for andre gang . Noen råd om hvordan jeg skal gjøre dette??? Har nettopp lagt inn plexiglass oppå kabinettet, idag fikk jeg 2 stykkk 120mm vifter som er røde og grønne dioder på. De skal jeg ha oppe, men hvilken vei skal de blåse??? en ut og en inn? Skru ut skruene og fjern komponentene Blås ut i toppen, og inn nede. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tror det var en med tux kabinett der TG04 også da Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 du burde bruke svart metal grunning også slipe det med lavt grit papir! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Lakk først ett lag med den røde lakken som du skulle bruke, så venter du 5 - 10 minutter, så lakker du neste lag. Når lakken er gjennomtørket kan du ha klarlakk på for å få en fin glans Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Fant dette kabinettet når jeg søkte på google... Elsker Linux. Han var norsk han som lagde det!!! En jeg "kjenner" som var på tg i år tok mange bilder av det kabinettet:P Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Fant dette kabinettet når jeg søkte på google... Elsker Linux. Han var norsk han som lagde det!!!http://www.wymenfan.com/tux/pix/05.jpg En jeg "kjenner" som var på tg i år tok mange bilder av det kabinettet:P Flott med quoting av bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå