ekren Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen som har prøvd HL2 på en compaq EVO n800c - skjermkortet er av typen Mobility Radeon 7500 m/ 64 mb ram. Er den "raske" versjonen av 7500 som scoret ca. 5000 3dmark2001 se. Vil det være mulig å spille HL2 med denne, eller må jeg skru ned grafikken så mye at jeg like gjerne kunne gått for pacman? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Klart det vil gå en kammerat av mej klarte å kjøre det med en EVO 410c i 640x480 Lenke til kommentar
ekren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 At det vil gå er jo en ting.. men vil det være spillbart i noe særlig mer enn 640x480 / 800x600 med mer enn superlav kvalitet..? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 men den har bare 16MB ddr mens du har 64 skulle gå bra men ikkje håp på noko EyeCandy !! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Du får jo selv vudrere om du vil invesstere noen hundrelapper i et spill som du må kjøre på aller laveste innstillinger... Lenke til kommentar
ekren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Du får jo selv vudrere om du vil invesstere noen hundrelapper i et spill som du må kjøre på aller laveste innstillinger... Det er jo akkurat det jeg prøver å vurdere ved stille spørsmålet.. hvis jeg må kjøre på aller laveste oppløsning og med laveste detaljkvalitet for at det i det hele tatt skal være spillbart er vel litt av vitsen borte.. Noen som vet om man får med CS nøkkel også i HL2? (dvs. jeg vil spille vanlig gammel CS, og lurer på om jeg skal kjøpe f.eks cs:condition zero med tilhørende nøkkel for å spille på nett, eller HL2 hvis nøkkelen jeg får her også kan brukes til CS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå