rivaldo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fikk dette i en mail: "Recently, you submitted a purchase-request for Half-Life 2 Silver through Steam. We were not able to process this transaction because the information you provided has been denied by your credit card company" "If the above information is correct but you believe the card denial to be in error, please contact your credit card company. Their customer-service telephone number is usually printed on the back of the card. If the above information contains an error, please submit the corrected information by initiating a new purchase request within Steam. For additional help or product support, please visit http://steampowered.com or email us at [email protected] We are doing everything we can to protect our customers from credit card fraud and will prosecute fraud to the fullest extent of the law. Signed, Valve and the Steam Support Team" Jaja, Eve Online og Play.com, Planetside, Komplett pluss mange andre har INGEN problemer. Noen andre som sliter? P.s. grunnen til at jeg kjøper via steam er at jeg vil ha 1'n i source. Tar jeg feil, finnes det andre måter å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm, det hørtes rart ut det der. Jeg kjøpte mitt på Steam, uten problemer... Tror det kommer en CE versjon av HL2, som muligens er med hl: s \\Sp33D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Dersom du har HL1 frå før av er det ikkje stort å glede seg over ved HL1:S faktisk, forskjellen er liten her ligger eit par bilder frå HL1:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå