Bear^ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Får den ikke opp, har enabla den (keybord -> advanced) slik at den skal virke, dog den gjør ikke det. Har trykket på alle taster fra | til ~ (altgr + ¨) og finner den IKKE. Har tom for ideer nå. Skal du også kunne bruk "E" (knappen for å åpne) til å flytte tin? For jeg får det ikke til, kan ikke flytte en murstein engang. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 start spillet med -console i shortcuten og bind en knapp til toggleconsole (enten i det consolet som kommer når du starter eller i config.cfg. f.eks bind \ toggleconsole. Tror ikke du kan plukke opp ting i CS:S dog jeg skulle ønske man kunne. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...9422&hl=console Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Kan ikkje noen lage en sticky som handler om console i cs:source? :!: Tro vi må forbedrede oss på nok en ny bølge med source spm ettersom som flere har fått fingerene i det Endret 18. november 2004 av Mala Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jau.. dette ternger en sticky... men jeg kan ikke fatte ossen folk sliter så mye med sånne småting. Tok meg 2 minutter for å finne ut av dette på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå