Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billigste dial up ISP


Anbefalte innlegg

Sitter fremdeles med ISDN ute håp om forbedring så jeg lurte på om det er noen som har tips til den billigste dial up'en...

Har benyttet tiscalis fastpris (6 timer om dagen) før men det hender ofte at jeg er online mer enn det...

Så hva er best (les. billigst)? Noen som har noe tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for den, men der kom Telehor best ut av ISDN tilbudene :-

Den tar også ikke med "fastpris" abonement (som jeg tror kan bli billigere). Så hvis det er noen andre som har noen bra forslag er jeg taknemmelig for det...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 23:05, Lynx skrev:

Så hvis det er noen andre som har noen bra forslag er jeg taknemmelig for det...


 

Bruker selv Tiscali 6-timers, og har ikke fulgt med på prisutviklingen i det siste. Men siste regnestykke viste at dette er billigst for meg.

 

Tror det var 3,95/ time med et fravær på 40 timer/ mnd - med full utnyttelse ca. 3,20 - kr. 7,80/ time for 'overforbruk' = dyrt... hvis dette skjer på kveldstid, kunne man bruke en ISP med 6,5 øre/ min.

 

Har vært nødt til og ordne en viss disiplin i brukermønstret, og innstallert en enkel online teller.

 

Fordel med fastpris: man logger av/på ubegrenset - ellers laster jeg med dobbel linje, og bruker en Booster som velger beste server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...