Lynx Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Sitter fremdeles med ISDN ute håp om forbedring så jeg lurte på om det er noen som har tips til den billigste dial up'en... Har benyttet tiscalis fastpris (6 timer om dagen) før men det hender ofte at jeg er online mer enn det... Så hva er best (les. billigst)? Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 ligg langt unna telehor!, se her http://www.dinside.no/page/artf/4757.shtml? sett opp ditt forbruk, enklere kan det ikke vær for å få en pekepinn på hvem som er billigst! Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Takker for den, men der kom Telehor best ut av ISDN tilbudene :- Den tar også ikke med "fastpris" abonement (som jeg tror kan bli billigere). Så hvis det er noen andre som har noen bra forslag er jeg taknemmelig for det... Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 jeg bruker online 150 og er kjempe fornøyd i grunn :smile: 150 timer i måneden for 500 tror jeg.. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 23:05, Lynx skrev:Så hvis det er noen andre som har noen bra forslag er jeg taknemmelig for det... Bruker selv Tiscali 6-timers, og har ikke fulgt med på prisutviklingen i det siste. Men siste regnestykke viste at dette er billigst for meg. Tror det var 3,95/ time med et fravær på 40 timer/ mnd - med full utnyttelse ca. 3,20 - kr. 7,80/ time for 'overforbruk' = dyrt... hvis dette skjer på kveldstid, kunne man bruke en ISP med 6,5 øre/ min. Har vært nødt til og ordne en viss disiplin i brukermønstret, og innstallert en enkel online teller. Fordel med fastpris: man logger av/på ubegrenset - ellers laster jeg med dobbel linje, og bruker en Booster som velger beste server. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Netcom har billigst tellerskritt (0600-2400:6kr/t 2400-0600:3kr/t) Har det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå