TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kom over dette. Kilde: http://spdrivers.net/sp/article.php?story=20041117084234388 Microsoft is currently busy working on its latest flagship operating system codename Longhorn, but for those running 32Bit hardware you may be left out when the OS is finally released. According to sources, Microsoft Windows Longhorn will only be available for 64Bit processors and not for 32Bit. The purereason why MS would only compile a 64Bit and not swing both ways is rather unclear at the moment. We can only speculate that since Longhorn has a few years till its official unveiling, Microsoft thinks that by that time 64Bit will be the norm and 32Bit would have fazed out. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Får bare skaffe seg en tidlig 32bit beta da hehe, Neida... Nå dreier jo det meste mot 64 bit så det er vel bare å følge strømen. Har god tro på Longhorn og overgangen fra XP går nok rimelig greit. Håper bare det blir å koste det samme eller mindre enn Windows XP sånn at folk oppgraderer og ikke blir sittende å gnu på XP i mange år til (XP er relativt svakt) men det faser vel ut når oppdateringer slutter å komme. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg kommer nok til å utsette Longhorn så lenge som mulig. Etter det jeg har sett, er den bare mer full av dritt enn XP, som skins/themes skygge under musepekeren osv.. Men jeg har jo bare så vidt sett på betaen da.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Jeg kommer nok til å utsette Longhorn så lenge som mulig. Etter det jeg har sett, er den bare mer full av dritt enn XP, som skins/themes skygge under musepekeren osv.. Men jeg har jo bare så vidt sett på betaen da.. Alfa.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 trur det vil vere eit steg i riktig retning dette. når longhorn kjem ut så vil nok 64 bit ha tatt over prossesor markede i stor grad. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 til den tid er jeg av vent med windows og en ren linuxbruker noe ala dette hei jeg er tore og har vært en windows bruker , har nå vært clean i 5mnd *publikum klapper* Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 til den tid er jeg av vent med windows og en ren linuxbruker noe ala dette hei jeg er tore og har vært en windows bruker , har nå vært clean i 5mnd *publikum klapper* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå