Gå til innhold

60 Hz bugen i XP

fudun

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har en lur måte å fikse 60 Hz bugen i spill i XP. Dere som kan svare, vet sikkert hva jeg snakker om. Så og si alle spill kjøres med en refreshrate på 60 Hz under XP. Veit at endel av tweakeprogrammene skal fikse dette, men hvilke. Og finnes det noen patch man kan bruke i stedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til... Må jeg sette opp presets for hvert eneste spill for at det skal funke? Altså 60 Hz buggen. Jeg kjører det i bakgrunn nå, med litt overklokking. Men Morrowind starter fremdeles opp i 60 Hz

Og er low level oc mer risky enn i driverne?

Lenke til kommentar

Har du trykket på knapp nummer 5 (har et 60 hz ikon) under Detonator customize "pilen"?? Du må trykke på den for å installere fiksen (Du må også svare på 2/3 spørsmål og restarte før det funker).

Det er også en stor fordel å ha installert driverene til skjermen, plug&play driveren funker ikke alltid 100%.

For meg har overklokkingen funket akkurat som overklokkingen via driverne. Eneste forskjellen er at hvis du bruker overklokkingsfunksjonen for kortet i Rivatuner (ikke den som er under Detonator seksjonen) så slipper du den "plagsomme" resettingen av skjermkortet akkurat når Windows har startet opp (når overklokkingen blir aktivert av driveren).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...